شناسهٔ خبر: 44552367 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بخشش۵۴ میلیارد ریالی بهای برق مشترکان کم مصرف آذربایجان‌غربی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: با اجرای طرح‌های پیک‌سایی در فصل تابستان، ۵۴ میلیارد ریال پاداش به مشترکان کم مصرف برق استان آذربایجان‌غربی پرداخت شد.

صاحب‌خبر -

اکبر حسن بکلو در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه از پرداخت پاداش ۵۴ میلیارد ریالی این شرکت برای مشترکین طی تابستان سال ۹۹ خبر داد و اظهار داشت: در راستای انجام اقدامات مدیریت مصرف و کاهش پیک در تابستان سال ۹۹، آن دسته از مشترکانی که در این طرح همکاری کرده‌اند مشمول پاداش شده و میزان پاداش تعلق یافته به آن‌ها در صورتحساب‌شان اعمال شده است.

 
وی افزود: بیش از ۹ هزار مشترک در طرح مدیریت مصرف سال ۹۹ با شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی همکاری داشته‌اند که از مجموع این تعداد، مشترکین شامل دریافت پاداش ۶ هزار و ۹۵ مورد بوده‌اند.
 
مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی گفت: امسال مشترکین کشاورزی با خاموشی  ۴ ساعته پمپ‌های خود در ساعت اوج بار و رعایت برخی نکات ساده همکاری مطلوبی با این شرکت داشتند و با ۴ هزار و ۷۶۶ مشترک بیشترین تعداد مشترک همکار به حوزه کشاورزی مربوط است.
 
وی خاطرنشان کرد: از مجموع کل مشترکان همکار در طرح مدیریت مصرف امسال ۹۴۳ مشترک با تعرفه صنعتی، ۲۰۷ مشترک با تعرفه عمومی، ۱۲۲ مشترک با تعرفه سایر مصارف، ۳۳ مشترک دارای جایگاه سی ان جی و ۲۴ مشترک با فعالیت‌های تولیدی و خدماتی دارای مولد خود تامین مشمول پاداش‌های مصوب وزارت نیرو در استان آذربایجان غربی شدند.
 
حسن بکلو افزود: بر اساس محاسبات انجام شده وگزارش نهایی شرکت توانیر، مجموع عملکرد پیکسایی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در تابستان ۹۹،  ۱۶۸ مگاوات بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما