شناسهٔ خبر: 44543108 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان به ایرانسل اعطا شد

Irancell

صاحب‌خبر -

شرکت ایرانسل موفق شد تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کند. این برای هفتمین سال پیاپی است که این عنوان به ایرانسلی‌ها اعطا می‌شود.

صبح امروز، سه شنبه ۲۵ آذر ۹۹ در مراسمی که دکتر عباس تابش، معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و همچنین تعدادی از مدیران این سازمان و دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل و جمعی از مدیران ایرانسل برگزار شد، تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان به شرکت ایرانسل اعطا شد.

هفتمین جایزه متوالی ایرانسل برای رعایت حقوق مصرف کنندگان

شرکت ایرانسل برای هفتمین سال متوالی با کسب رضایتمندی بالای ۹۰ درصدی مشترکان توانست تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کند. ایرانسل تنها اپراتور تلفن همراهی است که امسال موفق به دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان شد.

رعایت حقوق مصرف کنندگان رعایت حقوق مصرف کنندگان

مراسم روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در روز ۹ اسفند هر سال پس از ارزیابی شرکت‌های مختلف در خصوص رعایت حقوق مصرف کنندگان، طی همایشی توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار می‌شود شرکت‌های برتر در این زمینه تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت می‌کنند. تندیس‌های نوزدهمین دوره این ارزیابی در سال ۱۳۹۸، به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پس از اتمام ارزیابی‌ها توسط تیم‌های داوری، با تاخیر و بدون برگزاری همایش حضوری به برندگان اعطا شد.

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در این مراسم اظهار کرد:

تندیس رعایت حقوق مصرف‌ کنندگان هر سال با برگزاری یک همایش اهدا می‌شد و امسال با توجه به شرایط کرونایی، تصمیم گرفتیم خودمان نزد شرکت‌های برتر برویم و تندیس را به آنان اهدا کنیم و در این راستا، ایرانسل نخستین شرکتی است که این تندیس را دریافت می‌کند.

تابش همچنین با اشاره به رشد مصرف دیتا در شرایط کرونایی، بر لزوم افزایش کیفیت خدمات شرکت‌ها با توجه به این شرایط، تأکید کرد. مدیرعامل ایرانسل هم در این مراسم عنوان کرد امسال رشد مصرف دیتا در شبکه ایرانسل، تقریبا ۸۵ درصد افزایش داشته، در حالی که روند طبیعی رشد مصرف، حدود ۳۵ درصد است. بر همین اساس، نیاز بود ظرفیت شبکه را به همین نسبت توسعه دهیم که کار نسبتا سنگینی در این راستا انجام شد و لازم است از همکاری وزارت صمت در این زمینه، برای کمک به توسعه تجهیزات، ثبت سفارش، امور گمرکی و… تشکر کنم. عباسی آرند در ادامه افزود با رشد چشمگیر تقاضا برای مصرف دیتا، ایرانسل در توسعه شبکه، اقدامات قابل توجهی انجام داده که از آن جمله می‌توان به احداث جاده برای نصب سایت نسل چهار در مناطق صعب‌العبور کوهستانی اشاره کرد.

رعایت حقوق مصرف کنندگان رعایت حقوق مصرف کنندگان

مدیرعامل ایرانسل همچنین تاکید کرد:

هم‌اکنون در قالب طرح USO وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نزدیک به ۹۰ درصد روستاهایی که جمعیت بالای ۲۰ خانوار دارند، تحت پوشش شبکه تلفن همراه هستند. در روستاهایی که ایرانسل حضور یافته و شبکه ایجاد کرده، از طریق رومینگ ملی، دسترسی مشترکان سایر اپراتورها به شبکه را نیز فراهم کرده و دیگر اپراتورها هم متقابلا این اقدام را انجام داده‌اند که باعث افزایش سطح پوشش شبکه شده است.

مهندس علیرضا مهری، معاون فروش و توزیع ایرانسل نیز با اشاره محدودیت‌های موجود به دلیل شرایط کرونایی و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پیچیدگی‌های ناشی از آن در زمینه ارائه خدمات مناسب به مشترکان، اقدامات ایرانسل در بهبود روند عرضه محصولات و خدمات ایرانسل و نیز فرایندهای خدمات پس از فروش به مشترکان را تشریح کرد.

دورکاری کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان

همچنین مهندس محمد علی مقدم، معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل در این مراسم به دورکاری کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل، از روزهای نخست اعلام شیوع کرونا در ایران اشاره کرد و گفت این دوره، شاید سخت‌ترین دوره زندگی کاری بخش ارتباط با مشتریان ایرانسل بود؛ چرا که دغدغه اصلی ما حفظ کیفیت در پاسخگویی به مشترکان است و هدف اصلی، نه فقط پاسخگویی، که رضایت‌مندی نهایی و حل مشکل است.

رعایت حقوق مصرف کنندگان رعایت حقوق مصرف کنندگان

تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، بر اساس مفاد آئین‌نامه اعطای گواهینامه و تندیس‌های ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان و به استناد مصوبه شورای سیاست‌گذاری مستقر در سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، پس از اتمام ارزیابی توسط تیم‌های داوری در اسفند ماه ۱۳۹۸، به شرکت‌های واجد شرایط تعلق گرفت و به دلیل لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دوران شیوع کرونا، با تأخیر و بدون برگزاری همایش حضوری، به ایرانسل اعطا شده است.

ایرانسل پیش از این، لوح تقدیر «همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد حمایت از کالا و خدمات ملی» را نیز از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان دریافت کرده بود.

نظر شما