شناسهٔ خبر: 44540404 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عمویی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تشریح اقدامات وزارت اطلاعات درباره عوامل ترور شهید محسن فخری‌زاده

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از جلسه عصر امروز این کمیسیون با وزیر اطلاعات خبر داد.

صاحب‌خبر -

ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان،  از برگزاری جلسه عصر امروز این کمیسیون با وزیر اطلاعات خبر داد و گفت: در این جلسه حجت‌الاسلام و المسلمین علوی گزارشی از عملکرد خود در حوزه امنیتی، مقابله با نفوذ دشمن، اشراف خارجی و مباحث فنی ارائه کرد.

وی افزود: همچنین در این جلسه، بخش‌های ذی‌ربط وزارت اطلاعات توضیحاتی درباره پیگیری‌های صورت گرفته در موضوع ترور شهید فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین گزارشی درباره اقدامات علیه سرویس‌های اطلاعاتی دشمن ارائه شد. گزارشی از پرونده عبدالله چعب از فرقه حرکت النضال هم ارائه شد.

بیشتر بخوانید

هشدار تیم حفاظت به شهید فخری زاده چند ساعت قبل از ترور + فیلم

عمویی گفت: اشراف اطلاعاتی این وزارتخانه نشان می‌دهد که دشمنان سرمایه‌گذاری مالی و رسانه‌ای زیادی برای نفوذ فرهنگی صورت داده‌اند.

وی گفت: در این جلسه نمایندگان حاضر از زحمات سربازان گمنام امام زمان (ع) در مقابله با تهدیدات قدردانی کرده و ضمن تأکید بر توجه به ابعاد مختلف حفظ امنیت مردم، بر حمایت کمیسیون امنیت ملی از تقویت فعالیت‌های وزارت اطلاعات تاکید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما