شناسهٔ خبر: 44494025 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

«هرچه می‌کشیم از رفتار همین اصلاح طلبان در دهه ۶۰ است»

صاحب‌خبر -

یکی از مخاطبان انصاف نیوز به نام «جزایری» در کامنتی ذیل یادداشت احسان حدیدی با تیتر «برای پیشگویی موسوی خیلی دیر بود!» نوشت:

  • نگارنده محترم می‌خواهد نابودی به‌زعمشان جبهه اصلاحات را بیندازد گردن میرحسین و کروبی!؟ : (آنچه در پروسه‌ی رفتار میر و شیخ، از دست رفت، قدرت بازدارندگی جبهه‌ی اصلاحات در برابر رفتار حاکمیت بود.) کدام قدرت!؟ کدام بازدارندگی!؟اصلاحات در برابر حاکمیت قدرت! بازدارندگی! داشته است؟
  • لطفاً جناب حدیدی به این جمله خود یکبار و با دقت ۳۰ ثانیه‌ای اندیشه کنند؛ اصلاحات همیشه برگی و عروسکی در دست حاکمیت بوده تا با آن سر مردم را گرم کند وگرنه مدت‌ها بلکه سال‌ها قبل ریشه‌اش را می‌سوزاند، اصلاحات/افسادات در دهه ۶۰ همه‌کاره مملکت بودند و الان هرچه ملت می‌کشند از خشت کجی است که اصلاح/افساد طلبان کار نهادند. اصولگرایان/افولگرایان هم همه دیدند که پازل ناتمام اصلاح‌طلبان را چگونه و با چه مهارتی به نفع خود کامل کردند.
  • آنچه دربند یک آمده که اتفاقات چگونه است، گویا جناب حدیدی در این مملکت زندگی نمی‌کنند! برای همه مثل روز روشن شده و اصلاً نیازی به بیان نیست که تغییرات و تصمیمات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در این مملکت به باد فنا داده شده خلق‌الساعه است، نمونه می‌خواهید افزایش قیمت بنزین، برخورد و یرخورد آنی مردم در اعتراض به آن، تصویب نیم ساعته برجام در مجلس، تصویب اخیر قانون برجامی در مجلس، تأیید شورای نگهبان و ابلاغ توسط رئیس بسیار فرهیخته و دانشمند مجلس به رئیس‌جمهور بسیار محبوب و دوست‌داشتنی کشورمان طی ۲ روز! جناب حدیدی لطفاً اصطلاح خلق‌الساعه را تعریف کنید.
  • شما هنوز به پیش‌گوئی‌هایی که میرحسین در سال ۸۸ کرد، مظنون هستید یا نمی‌توانید ببینی؟! اگر حتی ادعاهای نادرست شما درست باشد، به نظرتان دلیلی است بر رد صحت پیش بینی‌های میرحسین؟ تصور نمی‌کنم اینها به هم چندان ارتباطی داشته باشند؛ گرچه جنابعالی بسیار تلاش کرده‌اید و آسمان ریسمان را ‌بهم‌بافته‌اید که همه مسائل را به هم ربط داده و در پایان نتیجه را اشتباهی گرفته‌اید.

انتهای پیام

نظر شما