شناسهٔ خبر: 44488391 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

سکوت روحانی در برابر اردوغان

نماینده مردم خلخال در مجلس گفت: نمی دانم آقای روحانی همچنان در قرنطینه به سر می‌برد یا بیرون آمده اما وی که هم سطح اردوغان است باید تذکر و اعلام موضع می‌کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، سیدغنی نظری نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 23 آذر) قوه مقننه در تذکری با استناد به ماده (75) آیین‌نامه داخلی مجلس اظهار داشت: نمایندگان غیور آذربایجان، پیرو راه شهیدانی مانند باکری باصلابت، اقتدار و شجاعت کار خود را ادامه می‌دهند و همان‌گونه که ستارخان گفت «خاک می‌خوریم اما خاک نمی‌دهیم»، ما هم در دفاع از حقوقمان ذره‌ای کوتاه نخواهیم آمد.

سکوت روحانی در برابر اردوغان

وی در ادامه خطاب به رئیس جمهور افزود: نمی‌دانم آقای روحانی همچنان در قرنطینه به سر می‌برد یا بیرون آمده اما وی که هم‌سطح اردوغان است باید تذکرات لازم را می داد و اعلام موضع می‌کرد نه اینکه کمافی‌السابق موضع انفعالی بگیرد.

نماینده مردم خلخال و کوثر با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند "آذربایجان سر ایران است"،گفت: اگر کسی به ایران و آذربایجان نگاه چپ کند و نیت خبیثی داشته باشد، مانند صدام از تنور در می‌آید؛ ما اجازه نخواهیم گذاشت امنیت و شرف ملی لکه‌دار شود.

نظر شما