شناسهٔ خبر: 44473887 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امامی: اعتراض باشگاه‌های استقلال و دانشگاه تغییری در سفر تیم ملی کشتی ایجاد نمی‌کند

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: اعتراض دو باشگاه دانشگاه آزاد و استقلال تغییری در برنامه تیم ملی برای سفر به جام جهانی انفرادی ایجاد نخواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد ابراهیم امامی در مورد عملکرد فرنگی‌کاران در جام جهانی انفرادی صربستان تاکید کرد: حسین نوری که امروز روی تشک رفت حریفانش از ترکیه و الجزایر را شکست داد و مسابقه بعدی‌اش را باید برابر داوید چاکوتادزه از روسیه که قهرمان المپیک است، برگزار کند و در صورت غلبه بر این حریف، فینالیست خواهد شد. فردا (یکشنبه) نیز محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم در دور اول استراحت دارد و سپس باید با کشتی گیر هندی مبارزه کند. در صورت پیروزی در این مسابقه، در دور سوم با برنده کشتی گیران ایتالیا و اوکراین مبارزه خواهد کرد.

سخنگوی فدراسیون کشتی همچنین از اعزام تیم دونفره آزاد در بامداد دوشنبه خبر داد و گفت: رحمان عموزاد و امیرمحمد یزدانی بامداد دوشنبه راهی بلگراد خواهند شد و مسابقات مسابقات وزن 57 کیلوگرم از روز چهارشنبه و رقابت‌های 65 کیلوگرم از روز پنجشنبه آغاز خواهد شد.

وی اعزام این دو کشتی گیر به صربستان را با وجود اعتراض دو باشگاه استقلال و دانشگاه آزاد برای دراختیار داشتن نفراتش در مرحله پایانی لیگ برتر قطعی دانست و تاکید کرد: این یک بحث فنی هست و ما گزینشی المپیک را فروردین ماه در چین و مرحله دوم گزینشی را 9 تا 12 اردیبهشت در صوفیه بلغارستان در پیش داریم و با توجه به اینکه در سه وزن آزاد و سه وزن فرنگی باید سهمیه بگیریم، زمان زیادی نداریم بنابراین باید در جهت اجرای برنامه‌ها به کشتی گیران و کادرفنی فرصت بدهیم تا حضور موفقی در المپیک داشته باشیم.
انتهای پیام/

نظر شما