شناسهٔ خبر: 44466555 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

بادامچیان درگذشت هنرمند ارزشی مرحوم راغب را تسلیت گفت

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، درپی درگذشت هنرمند انقلابی و ارزشگرا مرحوم احمد علی راغب پیام تسلیتی صادر کرد. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی حزب عمومی حزب موتلفه اسلامی، اسدالله بادامچیان درپی درگذشت هنرمند انقلابی و ارزشگرا مرحوم احمد علی راغب پیام تسلیتی صادر کرد.

درگذشت هنرمند انقلابی و ارزشگرا مرحوم احمد علی راغب را به رهبر معظم انقلاب که هنر و هنرمند شناسی گوهر شناس است و به جامعه هنری کشور تسلیت می‌گویم.

سال‌های سال با این هنرمند به راستی هنرپیشه ارزشی آشنایی داشتم؛ قبل از پیروزی انقلاب و در آن دوران خفقان و سخت با شاعران بزرگی، چون حمید سبزواری، مشفق کاشانی و ... از همکاری او با گروه شعار و سرود موتلفه اسلامی در سال‌های ۵۶ – ۵۷ بهره‌مند بودیم و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز آهنگ سازی او برای سرود‌های انقلابی همچون این پیروزی خجسته باد و الله اکبر، خمینی رهبر که به راستی سرود‌هایی حماسی و جاودانه هستند، از خدمات ارزشمند این استاد بزرگ هنر انقلابی است.

افتخار داریم که سرود حزب موتلفه اسلامی را نیز این هنرمند بزرگ و با صدای افتخارآفرین هنرمند والا آقای محمد گلریز ساخته است.

درگذشت او را تسلیت گفته و برای او علو درجات و غفران واسعه الهی مسالت دارم و فقدانش را به خانواده محترم او، یاران هنرمندش و دوستان موتلفه‌ای او تسلیت می‌گویم.
 

انتهای پیام/

نظر شما