شناسهٔ خبر: 44459997 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

اخبار کوتاه

صاحب‌خبر -

در هفته چهارم لیگ دسته اول 
 شکست مس در روز توقف صدرنشین!  

هفته چهارم رقابت‌های لیگ دست اول با کسب نتایج ویژه ای به پایان رسید. 
رقابت‌های هفته چهارم لیگ دسته لول با توقف ملوان، شکست مس و تساوی تیم صدرنشین به پایان رسید.
نتایج این هفته از بازی‌ها و گلزنان این دیدارها را می توانید در زیر مرور کنید: 
بادران تهران 1 ............ شهرداری آستارا  صفر
ایمان غلامی(84)
ملوان بندرانزلی 1................آرمان گهرسیرجان 1
میعاد یزدانی(6)
قشقایی شیراز صفر................رایکا بابل 2
امین رضایی(11) - علی خسرونژاد(88)
خوشه طلایی ساوه صفر.......... هوادار تهران صفر
مس کرمان صفر................فجرشهیدسپاسی 
امیرحسین صدقی(P13) - دانیال کردستانی(28)
چوکا تالش 1............. گل ریحان البرز صفر 
علی مصطفایی(36)
نود ارومیه صفر .................. شاهین شهرداری بوشهر 1
امین شجاعیان(67)
پارس جنوبی جم 2 ...................... خیبر خرم‌آباد 2
مهرداد هدایتیان(34) - میلاد صارمی(P75)
امیرحسین غلامی(37) - علی قاسمی(65)
استقلال ملاثانی 1 ...................استقلال خوزستان 2
سجاد عبدویی(23)
رامین داوودی(26) - فرشاد جانفزا(51)


علیرضا بیرانوند: 
بی معرفتی بود اگر پولی از انتقالم 
گیر پرسپولیس نمی‌آمد

دروازه بان سابق پرسپولیس به عنوان نماینده این تیم و فوتبال ایران مدتی است به لیگ بلژیک و باشگاه آنتورپ‌ پیوسته است.  علیرضا بیرانوند دروازه بان سابق پرسپولیس در خصوص شرایط خود و پرسپولیس و تیم‌ جدیدش آنتورپ‌ به خبرآنلاین گفت: من دیر تمرینات را با تیم شروع کردم و بعد از آن هم مصدوم شدم که نمی‌توانستم‌با مصدومیت بازی کنم! خدا را شکر کم‌کم به شرایط ایده آل رسیدم و حالا آماده بازی هستم.‌ اینجا فشار تمرینات فوق العاده بالا است اما خدا را شاکرم چون از شرایط راضی هستم.» بیرانوند  دوست ندارد تا قبل از بازی درباره بازی با تاتنهام زیاد درباره این بازی صحبت کند. او درباره تقابل با این تیم و ستاره کره ای تیم انگلیسی گفت:« نمی خواهم به این مسائل زیاد فکر کنم! من عاشق چالش‌های جدید هستم ، امیدوارم اگر بازی کنم‌ در این چالش هم‌موفق باشم. سنگربان‌شماره یک ایران در جام جهانی درباره اینکه آیا بازی‌های پرسپولیس را دنبال می کند یا خیر و اینکه پرسپولیس می تواند با یحیی قهرمان آسیا شود هم گقت:«من همیشه دلم با پرسپولیس و هوادارانش است و اگرچه در کنار تیم نیستم اما قلبم پیش تیم است. قطعا بازی‌های پرسپولیس را دنبال می کنم. پرسپولیس با یحیی تا فینال خوب پیش رفته امیدوارم بتوانند قهرمان آسیا شوند چون پرسپولیس و هوادارانش بهترین هستند و لایق بهترین‌ها. مردم ایران به این شادی بزرگ نیاز دارند.» بیرانوند در ادامه صحبت‌هایش درباره اینکه می توانست قراردادش را با پرسپولیس فسخ کند تا بدون پرداخت رضایتنامه از این تیم جدا شود ادامه داد:« من قبلا هم پیشنهادات زیادی داشتم اما پنج ساله تمدید کردم و شرایطی را در قرارداد گذاشتیم که در صورت ترانسفر باشگاه هم از انتقال من سود ببرد.بعدها هم‌می توانستم فسخ یکطرفه کنم چون باشگاه به تعهداتش در قبال من عمل نکرده بود و هنوز هم همینطور! اگر فسخ می کردم پولی که آنتورپ‌به پرسپولیس پرداخت کرده بود به من می رسید اما بی معرفتی بود چون پرسپولیس و هوادارانش من را به این جایگاه رسانده بودند و از انتقال من باید سود می بردند.»

جنجالی که خواهر رونالدو به پا کرد!

خواهر ابرستاره پرتغالی یوونتوس بعد از پیروزی مقابل بارسلونا جنجال ساز شد.  الما آویرو خواهر کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی یوونتوس با انتشار تصویری از برادرش به همراه لیونل مسی رقیب سنتی اش جنجال ساز شد. درحالیکه رونالدو بعد از بازی یوونتوس با بارسلونا در نیوکمپ و پیروزی 3 بر صفر اعلام کرد ارتباط خوبی با مسی داشته و هیچگاه او را به چشم رقیب نگاه نمی کرد ولی خواهر این ستاره پرتغالی همه چیز را خراب کرد. الما با انتشار عکسی از خوشحالی رونالدو بعد از گلزنی و تعظیم کردن مسی به برادارش جنجال ساز شد. در این تصویر مسی به رونالدو تعظیم کرده است. ابرستاره پرتغالی در بازی با بارسلونا دبل کرد و تاثیر مستقیم در این برد را داشت ولی مسی در این نتوانست کاری برای تیمش انجام دهد

حریف پرسپولیس؛ اولسان کره یا ویسل کوبه ژاپن؟  

برنده اولسان هیوندای کره جنوبی و ویسل کوبه ژاپن، حریف پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا است. حریف پرسپولیس؛ اولسان کره یا ویسل کوبه ژاپن؟به گزارش خبرگزاری صداوسیما، دیدار‌های نیمه‌نهایی منطقه شرق آسیا برگزار شد و تیم‌های اولسان و ویسل کوبه به مرحله نهایی این منطقه صعود کردند. تیم فوتبال اولسان هیوندای کره‌جنوبی امروز با اف. سی بیجینگ چین در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد که این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر نماینده کره‌جنوبی به اتمام رسید. دیگر دیدار مرحله یک چهارم نهایی میان ویسل کوبه ژاپن و سوون سامسونگ کره‌جنوبی برگزار شد که این بازی در پایان وقت‌های قانونی و اضافه با تساوی یک - یک به پایان رسید، اما تیم ویسل در ضربات پنالتی در نهایت با نتیجه ۷ بر ۶ به برتری رسید و حریف اولسان در مرحله نهایی شد. دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ روز شنبه ۲۹ آذر بین تیم فوتبال پرسپولیس و قهرمان منطقه شرق در استادیوم الجنوب قطر برگزار خواهد شد.

زیدان به دنبال ترک مادرید؟

در حالی که زین‌الدین زیدان چند روز پیش مدعی شد باشگاه رئال‌مادرید از او کاملاً حمایت می‌کند و در این تیم ماندگار است، شاید در پایان فصل مجبور به ترک نیمکت کهکشانی‌ها شود.  زین‌الدین زیدان پس از عملی نشدن وعده‌هایش و شرایطی که در حال حاضر رئال‌مادرید دارد، شاید پایان فصل جدا شود. نشریه اسپانیایی «گل» خبر داد، شرایط باشگاه آنطور که زیزو انتظار دارد نیست و احتمال دارد تصمیم به جدایی بگیرد. 

نظر شما