شناسهٔ خبر: 44450891 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث | لینک خبر

جنجال بر سر حذف سارا و نیکا از سریال پایتخت

حذف دو کاراکتر سارا و نیکا از سریال پرطرفدار پایتخت واکنش های زیادی داشته است.

صاحب‌خبر -
آنچه دیگران می خوانند:
  • خبر فوق العاده برای کارگران

  • سکانس جنجالی آقازاده / مانلی زنده است !+ فیلم دیده نشده

  • اتفاق وحشتناک برای امین حیایی+ فیلم جنجالی

  • عوارض عجیب واکسن کرونای آمریکایی چه بر سر این 4 نفر آورد + عکس

  • قیمت روز خودروهای سایپا / قیمت پراید به کجا رسید؟ (۹۹/۰۹/۲۴)

  • یک وام بلاعوض با شرایط استثنایی!

سریال پایتخت به زودی کلید خواهد خورد. سریال پایتخت که فصل هفتم خود را خواهد داشت این بار با تغییراتی مواجه شده است. خبر‌ها در مورد سریال پایتخت حکایت از حذف دو کاراکتر سارا و نیکا دارد. سریال پایتخت درسری قبل خود بابا پنجعلی را نداشت و این بار از حذف دو کاراکتر دیگر خبر مخابره می‌شود. سریال پایتخت برای نوروز آماده می‌شود.

حاشیه‌های حذف سارا و نیکا از سریال پایتخت

بازیگر سریال پایتخت در صفحه شخصی خود به حذف کاراکتر‌های سارا و نیکا واکنش نشان داد.

​بر اساس خبری که امروز برخی سایت‌های خبری منتشر کردند، سارا و نیکا فرقانی با توجه به انتشار عکس‌هایی در استخر مختلط و رفتار‌های مجازی خارج از عرف سلبریتی‌ها دیگر در تلویزیون ایران دیده نخواهند شد.

دقایقی پس از انتشار این خبر بهرام افشاری، بازیگری که از اواسط فصل سوم سریال پایتخت به این مجموعه اضافه شد، در صفحه شخصی خود به حذف کاراکتر‌های سارا و نیکا واکنش نشان داد.

ماجرای پایان سریال پایتخت6

سریال پربیننده پایتخت تاکنون در شش فصل به کارگردانی سیروس مقدم و به تهیه کنندگی الهام غفوری تولید شده است. محسن تنابنده، ریما رامین فر و بهرام افشاری از بازیگران این سریال هستند. با شیوع ویروس کرونا، فصل ششم این سریال در ۱۵ قسمت تولید شد و کارگردان این سریال از پخش ادامه این سریال خبر داد، اما اکنون پس از دو ماه خبری از ساخت چند قسمت پایانی نیست. در قسمت زیر جزئیات جدید درباره پایان سریال پایتخت ۶ قرار داده ایم.

پر بیننده‌ترین سریال شب عید به علت شیوع ویروس کرونا نیمه تمام ماند و کارگردان این سریال به مخاطبان وعده داد که بعد از اتمام یا کاهش شیوع ویروس کرونا ادامه سریال تولید و پخش خواهد شد. سریال‌هایی مانند نون خ و پایتخت و البته دورهمی، برنامه‌هایی بودند که دل مخاطب را شاد و اوقات خالی آن‌ها را در روز‌های قرنطینه پر می‌کردند و حالا که خبر از اتمام نابهنگام و نیمه کاره به گوش می‌رسد کمی غیر منطقی به نظر می‌رشد.

مخاطبین سریال پایتخت که مردم از سری اول با آن همراه بودند حالا انتظار ادامه فصل ۶ و حتی فصل‌های بعدی آن را دارند.

اما چه شده که آقای سیروس مقدم چشم را بر مخاطبان خود بسته و از ادامه و حتی پایان دادن به فصل آخر این سریال صرف نظر کرده است؟

جزئیات پایان سریال پایتخت ۶

سیروس مقدم؛ کارگران سریال پایتخت پس از قسمت پایانی این سریال که البته نیمه تمام هم ماند در یک برنامه تلویزیونی از ادامه و پخش ۴ قسمت پایانی آن خبر داد، اما حالا با گذشت ۲ ماه خبری از ساخت چند قسمت پایان این سریال نیست!

این درحالی است که سریال نیمه تمام دوم یعنی «نون خ» تصویر برداری خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز کرده است.

اگر قرار بر ضبط ۴ قسمت باقی مانده سریال پایتخت بود باید تاکنون تصویر برداری از سر گرفته می‌شد…

به نظر می‌رسد با توجه به محبوبیت سریال پایتخت بین مردم ساخته نشدن چند قسمت باقی مانده این سریال و پایان ندادن به پایتخت ۶ یعنی نادیده گرفته شدن نظر مخاطبین و توهین به آنان.

جزئیات تولید قسمت‌های پایانی سریال پایتخت ۶

با توجه به اینکه محسن تنابنده یکی از عوامل اصلی سریال پایتخت در پروژه پرکار سینمایی اصغر فرهادی مشغول شده به نظر نمی‌رسد که کارگران این سریال قصد تصویر برداری قسمت‌های پایانی پایتخت را داشته باشد.

البته که مخاطبین این سریال دلنشین هرگز انتظار چنین برخوردی از آقای مقدم را ندارند و هنوز هم منتظر پخش ۴ قسمت باقی مانده هستند.

به نظر می‌رسد با طولانی شدن زمان پیش تولید این سریال موضوع و محتوای آن از ذهن‌ها خارج شود و اگر قرار بر ادامه باشد آقای مقدم باید لطف خود را کامل و هرچه زودتر تصویر برداری را آغاز کند.

نه سیروس مقدم در مقام کارگردان، نه الهام غفوری تهیه‌کننده و نه محسن تنابنده به عنوان سرپرست نویسندگان این مجموعه هیچیک خبری درباره ساخت این چهار قسمت مطرح نکرده‌اند. پیش از این تولید چهار قسمت به پایان کرونا نسبت داده شده بود، اما در حال حاضر حتی خبری از نگارش و بازنویسی فیلمنامه بر اساس این چند قسمتی که قرار است ساخته شود نیز مطرح نیست.

چندی پیش نیز نسرین نصرتی از بازیگران اصلی این سریال در یک گفتگوی رسانه‌ای اعلام کرد که خبری از قسمت‌های باقی مانده «پایتخت ۶» نیست. با این حال هفته گذشته انتشار یک خبر سینمایی، امید‌ها برای تولید این قسمت‌های پایانی را با یک سوال جدی مواجه کرد.

نظر شما