شناسهٔ خبر: 44448591 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

کاهش تردد در محورهای برون‌شهری

در شبانه‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از دو هزار و ۲۷۸ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۲.۱ درصد کاهش تردد ثبت شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، بر اساس اعلام این مرکز از آخرین وضعیت محور‌های شمالی، اکنون تردد در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت روان گزارش شده است.

همچنین محور چالوس آزادراه قزوین – رشت دارای بارش و مه گرفتگی در ارتفاعات، محور‌های فیروزکوه و هراز دارای مه گرفتگی در ارتفاعات و آزادراه تهران – شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی نیز از بارش پراکنده برف و باران در برخی از محور‌های استان خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان و بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های مازندران و گیلان خبر می‌دهد.

اکنون محور‌های شهداد – نهبندان و خرم آباد – پلدختر جزو محور‌های مسدود شریانی و محور‌های شمشک – دیزین، اولنگ – شاهرود، سی سخت – پادنا و گنجنامه – تویسرکان، سروآباد – پاده، وازک – بلده و پونک - خلخال دارای انسداد فصلی هستند.

براساس آخرین آمار اعلام شده محور قزوین – همدان (کیلومتر ۱۱۰) مسدود بود و تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو به صورت دو طرفه انجام می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما