شناسهٔ خبر: 44440494 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

پیام حکیم به مناسبت سالروز پیروزی بر داعش؛

همه باید به مسئولیت خود در حفظ پیروزی بر داعش عمل کنند

رهبر جریان حکمت ملی و ائتلاف عراقیون به مناسبت سومین سالروز پیروزی بر گروه تروریستی داعش بر مسئولیت‌پذیری همه در حفظ این پیروزی بزرگ تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سید عمار حکیم در پیامی تصریح کرد: هر ساله در دهم دسامبر شاهد جشن ملی و بزرگ عراق در بیرون راندن تروریست‌ها و درهم شکستن قدرت آنان به دست رادمردانی هستیم که به ندای وطن و فتوای مرجعیت عالیقدر لبیک گفته و به میدان نبرد شتافتند و بی‌اعتنا به شدت پیکار و دشواری شرایط، دست به حماسه‌آفرینی و ترسیم صحنه‌های دلاورانه‌ زدند تا اینکه اراده الهی، وعده خود را به دست آنان تحقق بخشید.

رهبر ائتلاف عراقیون افزود: به مناسبت فرا رسیدن این پیروزی، با پرهیز از دلایل و بسترهای بازگشت تروریسم و استحکام‌بخشی به طرح‌های امنیتی و خشکاندن منابع فکری و مالی تروریسم، همه باید به مسئولیت خود در حفظ این پیروزی عمل کنند.

سید عمار حکیم در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عراق اعم از ارتش، پلیس، الحشد الشعبی، پیشمرگه، عشایر و دیگر قهرمانان این حماسه جاویدان، خواستار بازسازی شهرهای آزاد شده و نیز شهرهای نیروهای آزادکننده و بازگشت همه آوارگان به شهرهایشان شد.

انتهای پیام/

نظر شما