شناسهٔ خبر: 44439794 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

حسینی نژاد در گفتگو با «دانشجو»:

آیت الله یزدی از لحاظ علمیت و انقلابی بودن از شاخصه‌های انقلاب بود

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: آیت الله یزدی از کسانی بود که از لحاظ علمیت هم از لحاظ انقلابی بودن فرد شاخصی بود و اگر نگوییم منحصر به فرد بود کمتر کسانی در این حد و اندازه بودند.

صاحب‌خبر -
حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر حسینی نژاد رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو درباره شخصیت ایت الله یزدی اظهار کرد: آیت الله یزدی از کسانی بود که از لحاظ علمیت هم از لحاظ انقلابی بودن فرد شاخصی بود و اگر نگوییم منحصر به فرد بود کمتر کسانی در این حد و اندازه بودند.

وی ادامه داد: سال‌ها سابقه مبارزاتی در رژیم ستم شاهی داشت و از یاران و شاگردان ویژه حضرت امام بود در مدتی که در کسوت ریاست قوه قضاییه بود در قاطعیت و تکلیف محوری سالمترین بود.

حسینی نژاد بیان کرد: اخیرا هم خانه‌ای که در اختیار داشت وقف حوزه‌های علمیه کرد که نشان از سلامت زندگی و نفس در ایشان بود و همه این ویژگی‌ها را از امام به ارث برده بود و همیشه حامی امام و رهبری بود و تکلیف محور بود.

وی اشاره کرد: ایشان از افتخارات حوزه بود، ولی به این آسانی امثال آیت الله یزدی جایگزین نخواهد داشت در حوزه. خدا ان شاء الله روح ایشان را با اولیاء الهی محشور کند

نظر شما