شناسهٔ خبر: 44436135 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

آیت الله یزدی در راه خدمت به نظام و مردم منشا برکات فراوان بود

آیت الله عابدینی در پیامی ضمن تسلیت رحلت آيت ‌الله محمد یزدی گفت: این عالم بزرگوار در راه خدمت به نظام و مردم در مسئولیت های مهم و حساس انقلاب و نیز امامت جمعه تهران، منشاء خیرات و برکات فراوان بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پیامی رحلت حضرت آيت‌ الله حاج شیخ محمد یزدی رضوان‌الله‌علیه را تسلیت گفت.

 

متن پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحيم

انا للّه و انا اليه راجعون

 

ارتحال فقيه عالی مقام و مجاهد نستوه، یار ديرين امام راحل و رهبر معظم انقلاب، حضرت آيت ‌الله حاج شیخ محمد یزدی رضوان ‌الله ‌علیه را به محضر رهبر فرزانه انقلاب، مراجع عظام تقليد، بيت شريف ايشان، جامعه محترم مدرسين، حوزه های علمیه کشور و عموم مردم شريف ایران تسليت عرض می كنم.

 

این عالم بزرگوار در صف اول نهضت مبارزه با رژیم ستمشاهی، بارها تبعید و زندان را تحمل کرد و پس از آن در راه خدمت به نظام و مردم در مسئولیت های مهم و حساس انقلاب و نیز امامت جمعه تهران منشاء خیرات و برکات فراوان بود و در طول این سال ها شاگردان زیادی را در حوزه علمیه پرورش داد .

 

از خدای متعال برای آن مرحوم كه از پشتوانه ‌های جمهوری اسلامی بودند، حشر با انبيا و اوليای الهی و برای بازماندگان و شاگردان ايشان صبر و اجر مسئلت می کنم.

 

عبدالکریم عابدینی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین

پایان پیام/293

نظر شما