شناسهٔ خبر: 4442375 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سرلشکر فیروزآبادی در جمع خبرنگاران:

نیروهای مسلح هیچگاه بازرسی از تاسیسات نظامی و موشکی را نمی‌پذیرند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: درباره مذاکرات لوزان و امکان بازرسی از تاسیسات نظامی و موشکی خاطر نشان کرد:‌ نیروهای مسلح هیچگاه این موضوع را نپذیرفته و نمی‌پذیرند و حتی در جلسات داخلی هم مطرح نشده و در خواست ما از رسانه‌ها این است که به این موضوع دامن نزنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سرلشکر فیروز آبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم نوزدهمین سالگرد گرامی داشت شهید صیاد شیرازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ‌شهید صیاد شیرازی یک اسوه باشکوه و با عزت برای ایرانیان است.
 
وی ادامه داد: شهید صیاد شیرازی باعث وحدت هر چه بیشتر ارتش سپاه شد و با مردم ارتباط بسیار خوبی و با عشایر رفاقت داشت.
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به ویژگی‌های برجسته امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی یادآور شد:‌ ملت بزرگ ایران با داشتن 200هزار شهید در دفاع مقدس و 110شهید در درجه عالی نظامی پیشگام در عرصه مقاومت است.
 
وی در پاسخ به خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران اینکه چرا امیرسپهبدصیاد شیرازی ترور شد؟ اظهار داشت:‌ شهید صیاد شیرازی فرد بسیار پرهیزگار و خوبی بود و باعث شد عده‌ای به او حسادت کنند.
 
سرلشکر فیروز ‌آبادی با اشاره به نقش آفرینی شهید صیاد شیرازی در عملیات فتح المبین و بیت المقدس و طریق القدس و شکسته شدن کمر صدام در عملیات فتح المبین یاد آور شد: ‌صدام ملعون خبیث و منافقین از جمله رجوی ملعون پلید در عملیات مرصاد شهید صیاد شیرازی لباس رزم پوشید و یک تنه در عملیات منطقه غرب، منافقین را منهدم کرد.
 
وی درباره مذاکرات لوزان و امکان بازرسی از تاسیسات نظامی و موشکی خاطر نشان کرد:‌ نیروهای مسلح هیچگاه این موضوع را نپذیرفته و نمی‌پذیرند و حتی در جلسات داخلی هم مطرح نشده و در خواست ما از رسانه‌ها این است که به این موضوع دامن نزنند.
 
انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما