به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ، امروزه بانکداری مانندآبشاری از فناوری های چندگانه، قوانین و مقررات و عوامل جمعیتی است که طول و عرض زنجیره ارزش،آن را قطع می کنند. این عوامل بر شیوه هدایت کسب و کار از سوی بانک ها تأثیرمی گذارند. به گونه ای که شیوه های متداول بانکداری برای برآورده ساختن انتظارات روزافزون مشتریان؛ همچنین ارتقای سطح سودآوری، کفایت نمی کنند.
در این شماره از نشریه می خوانیم:
سید محمد حسین استاد سردبیر نشریه ارتباط ایران زمین؛ به مخاطبان فهیم این رسانه سلام می کنم و در این مجال کوتاه، چند نکته مهم را یادآور می شوم؛ نخست اینکه، همه گیری کرونا به ما آموخت نه تنها دیجیتالی شدن بانک ها یک ضرورت غیر قابل انکار است، بلکه جهان پساکرونا کاملاً با سازوکارهای نوین فناورانه، اداره خواهد شد؛ دوم، رونمایی از معنای دقیق سواد دیجیتالی است. این روزها این اصطلاح را زیاد می شنویم بدون اینکه بدانیم چه اهمیتی در زندگی جامعه مدرن امروزی دارد. سوم، جایگاه ارتباطات در مدل سواد دیجیتالی است. باید دانست که ارتباطات، جنبه بنیادین سواد دیجیتالی است.
افتتاح مرکز داده بانک ایران زمین
اصلاح کارمزد های خدمات بانکی ضروری است
بازدید معاونت فناوری از مرکز ارتباط با مشتریان
رادیو آوای ایران زمین؛ارتقای دانش مالی مشتریان، اولویت ماست
ضرورت حرکت بانک ها به سمت بانکداری دیجیتال
جشنواره گوهر؛ جشنواره بزرگ باشگاه مشتریان بانک ایران زمین
افتتاح شعبه ملایر
گزارش اخبار استان ها، مقاله، پرونده، گفتگو و مصاحبه با مدیران موفق، فناوری، بانک های جهانی، دانستنی، مناسبتی، ایران شناسی، فرایند، سلامت، ایران زمین در رسانه ها، آشنایی با نحوه کاشت و پرورش گیاهان و با هنرمندان از دیگر قسمت های جذاب نشریه ارتباط ایران زمین است.
برای دریافت متن کامل شماره 30 نشریه ارتباط ایران زمین روی فایل pdf کلیک کنید.....
∎