شناسهٔ خبر: 44404082 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

قالیباف برای دومین بار به جای روحانی قانون ابلاغ کرد/ رئیس مجلس قانون ضدبرجامی رابه دستگاه ها ابلاغ کرد

این مصوبه مجلس دوساعته و در جلسه‌ای فوق‌العاده از سوی شورای نگهبان و با همراهی نهادهای حاکمیتی جمهوری اسلامی تایید و غروب روز چهارشنبه، 12 آذر از سوی قالیباف برای اجرا به روحانی ابلاغ شد. بنابر قانون فرصت 5 روزه رییس‌جمهوری برای ابلاغ این قانون به نهادهای اجرایی روز گذشته به پایان رسیده بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش دیده بان ایران؛ مهدی امیرآبادی فراهانی عضو هئیت رئیسع مجلس یازدهم در توییتر از ابلاغ قانون  اقدام راهبردی برای «لغو تحریم‌ها» به جای حسن روحانی خبر داد و نوشت: ‌"آخرین فرصت آقای ‎روحانی برای ابلاغ قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران دیروز بود که ابلاغ نکردند البته ایشان با عدم ابلاغ قانون تامین کالای اساسی و قانون مذکور دومین بار درماه اخیر ‎قانونگریزی کردند. امروز دکتر ‎قالیباف قانون را ابلاغ کردند."

گفتنی است این مصوبه مجلس دوساعته و در جلسه‌ای فوق‌العاده از سوی شورای نگهبان و با همراهی نهادهای حاکمیتی جمهوری اسلامی تایید و غروب روز چهارشنبه، 12 آذر از سوی قالیباف برای اجرا به روحانی ابلاغ شد. بنابر قانون فرصت 5 روزه رییس‌جمهوری برای ابلاغ این قانون به نهادهای اجرایی روز گذشته به پایان رسیده بود.

منبع: دیده بان ایران

photo_2020-12-08_16-34-34

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما