شناسهٔ خبر: 44376015 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

ورود سازمان بازرسی جهت بررسی ابعاد آبگرفتگی شهرهای خوزستان

حجت‌الاسلام درویشیان از ورود سازمان بازرسی جهت بررسی ابعاد آبگرفتگی شهرهای خوزستان خبر داد و گفت: کم‌کاری‌هایی در این زمینه صورت گرفته که مورد بررسی قرار می‌گیرد و از سوی نهادی که باشد سازمان بازرسی ورود می‌کند و با ترک فعل‌ها برخورد می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام حسن درویشیان» امروز (دوشنبه 17 آذر) پیرو دستور شب گذشته حجت‌الاسلام رئیسی رئیس قوه قضائیه به منظور بررسی ابعاد آبگرفتگی شهر‌های استان خوزستان در بارندگی‌های اخیر وارد خوزستان شد. نشست کاری با مسئولان استانی و بازدید میدانی از مناطق سیل زده از برنامه‌های این سفر است.

 

رئیس سازمان بازرسی کل کشور پس از ورود به اهواز در جمع تعدادی از مدیران استان، با اشاره به اینکه کارگذاشتن کار علاج موقت است و کار باید به صورت ریشه‌ای حل شود اظهار کرد: کم‌کاری‌هایی در این زمینه صورت گرفته که مورد بررسی قرار می‌گیرد و از سوی هر نهادی که باشد سازمان بازرسی ورود می‌کند.

 

وی با بیان اینکه این حق طبیعی مردم است که هم آب شرب مناسب و هم سیستم فاضلاب درست داشته باشند تصریح کرد: مردم خوزستان در هشت سال دفاع مقدس پیشگام خدمت و مقاومت بودند، شایسته بهترین خدمات هستند از این رو انتظار می‌رود کار اساسی برای مشکل جمع‌آوری آب‌های سطحی و فاضلاب انجام شود؛ اختلاف نظرها باید در جهت خدمت به مردم کنار گذاشته شوند و یک بار برای همیشه باید تکلیف این موضوع مشخص و رفع شود.

 

حجت‌الاسلام درویشیان با اشاره به اینکه گزارش این بازدید جهت ترک فعل‌های این حوزه به رئیس قوه قضائیه ارائه می‌شود تصریح کرد: اینکه بگوئیم باران زیاد باریده توجیه خوبی نیست کما اینکه در نقاط زلزله خیز، ساختمان‌ها را برای تحمل ۹ ریشتر هم پیش‌بینی می‌کنند و این موضوع در بحث آبگرفتگی‌ها و فاضلاب و آب‌های سطحی خوزستان نیز باید لحاظ شود.

 

پایان پیام/72

نظر شما