شناسهٔ خبر: 44365581 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

رشد اندک قیمت‌ها در بازار ارز و طلا

صاحب‌خبر -

از ابتدای هفته جاری قیمتها در بازار ارز و طلا نوساناتی داشته اند که این نوسانات رو به افزایش قیمتها بوده است. بنابر این گزارش،روز یکشنبه در بازار سکه، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۱۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز قبل ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد. همچنین در این بازار سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز به قیمت ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد. 
همچنین قیمت نیم‌سکه بهار آزادی برابر با ۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع سکه به چهار میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی نیز به ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان مبادله شد. علاوه بر این، در بازار طلا نیز هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۱۹ هزار تومان و هر مثقال طلا به بهای چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان فروخته شد. انس جهانی طلا نیز دیروز با ثبات قیمت نسبت به آخرین روز کاری روزگذشته به قیمت یک‌هزار و ۸۳۹ دلار رسید. بر این اساس هر دلار در صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد که این رقم نسبت به روز شنبه ۱۰۰ تومان کاهش را نشان می‌دهد. 
به گزارش ایرنا، نرخ فروش دلار در صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شد و قیمت فروش یورو نیز با کاهش ۱۵۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری گذشته، به ۳۱ هزار تومان رسید. دیروزقیمت خرید هر دلار ۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان و قیمت خرید هر یورو نیز ۳۰ هزار تومان اعلام شد. قیمت خرید هر دلار در بازار متشکل ارزی برای دیروز ۲۵ هزار و ۳۴۷ تومان و قیمت فروش آن نیز ۲۵ هزار و ۶۰۱ تومان اعلام شد. همچنین قیمت خرید هر یورو در این بازار ۳۰ هزار و ۳۶۴ تومان و قیمت فروش آن نیز ۳۰ هزار و ۶۶۷ تومان اعلام شد. 

برچسب‌ها:

نظر شما