شناسهٔ خبر: 44360462 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

ذوق زدگی برای مذاکره با آمریکا، خطاست

رئیس دستگاه قضا در دیدار تشکل‌های دانشجویی: خوی استکباری آمریکا، جمهوریخواه و دموکرات نمی‌شناسد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
رئیسی در دیدار تشکل‌های دانشجویی: مبارزه با استکبار رمز عزت جمهوری اسلامی است.
وی افزود: 16 آذر امسال در جایگاه عزت و افتخار قرار داریم و این جایگاه باید حفظ شود و هیچگونه پالس منفی به دشمن داده نشود.
رئيس قوه قضائيه 16 آذر را روز استكبارستيزي و نماد مبارزه با ظلم دانست.
حجت الاسلام و المسلمين رئيسي در ديدار نمايندگان تشكل هاي دانشجويي گفت: به روح دانشجويان شهيد درود مي فرستم و از خداوند متعال طلب علو درجات مي كنم ، 16 آذر بعنوان روز استكبار ستيزي نماد مبارزه با ظلم و آمريكا و نظام سلطه است.
وي گفت: همواره بايد دانشجويان 16 آذر را بعنوان يك روز به ياد ماندني مورد عنايت قرار دهند و روحيه ضد استعماري و ضد استكباري را در بدنه دانشجويي كشور ايجاد و تقويت كنند.
رئیس قوه قضائیه هر نوع نشان ذوق زدگی مذاکره با آمریکا را خطا و نادرست دانست.
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: هر نوع ذوق زدگی برای مذاکره با آمریکا یا نشست و سخن گفتن با آن‌ها امری سخت، نادرست و خطاست.
وی گفت: بزک کردن آمریکا بعنوان آمریکای خوب و بد مثل پلیس خوب و بد کار خطایی است، آمریکا ماهیت استکباری و استعماری نسبت به ظلم مردم خودش و جهان دارد که این ظلم و خوی استکباری هم جمهوریخواه و دموکرات نمی‌شناسد.
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: این خوی استکباری هم در کارنامه دموکرات‌ها و هم جمهوری خواهان وجود دارد؛ ظلم‌ها، ستم‌ها، ترور، تخریب و تحریم و تضییع حقوق ملت‌ها در کارنامه آنهاست، آنچه که باید مورد توجه باشد، این است که امروز بیش از هر زمانی جمهوری اسلامی در منطقه از قوت و قدرت برخوردار است.
وی گفت: تنها راه برخورد با استعمار و استکبار را همان نسخه‌ای رهبریکه بار‌ها فرموده اند می‌دانیم یعنی ایران قوی یعنی قوی شدن در حوزه امنیت، اقتصاد، علم و فناوری و دانش، این امری است که آمریکایی‌ها بر نمی‌تابند.
رئیس قوه قضاییه افزود: آنچه که آن‌ها را وادار به عقب نشینی و مایوس کرده، قدرت ایران اسلامی است؛ همواره باید دانشگاه‌ها و دانشجویان تلاش کنند و فردا را فردایی بسیار روشن ببینند؛ ما فردا و فردا‌ها را بسیار روشن می‌بینیم.
تلاش مجاهدان، شهادت شهدای عالیقدرمان چه شهدای هسته‌ای و چه شهدای دفاع از حریم و حرم و شهدای جنگ تحمیلی همه سرمایه‌های گرانقدری است که این سرمایه‌ها پشتیبان حرکت علمی، اقتصادی، امنیتی و قدرت جمهوری اسلامی است.
رئیس قوه قضائیه گفت: اگر بخواهیم شهید فخری زاده را در رابطه با زندگی اش ترجمه کنیم؛ تحریم او را مغلوب نکرد بلکه او با تلاشش تحریم را شکست داد و چهره ایشان چهره خنثی کردن تحریم هاست.
وی گفت: ایرانی قوی است که در حوزه اقتصاد بتواند در مقابله با امریکا آرامشش را حفظ کند و امریکایی‌ها آرامش ایرانی‌ها را بر نمی‌تابند.
وی ادامه داد: آنچه که آن‌ها را به عقب نشینی مجبور و مایوس می‌کند قدرت ایران اسلامی است که دانشجویان باید دانشگاه‌ها را قوی کنند و ما فردا و فردا‌ها را روشن می‌بینیم، تلاش مجاهدت‌های شهدای هسته‌ای، شهدای دفاع از حریم حرم و شهدای جنگ تحمیلی سرمایه‌های گرانقدری در کشورمان هستند و همواره این سرمایه‌ها پشتوانه علمی، اقتصادی، حرکتی و عزت و اقتدار جمهوری اسلامی خواهند بود.
رئیس قوه قضائیه افزود: امروز روز گرامیداشت ۱۶ آذر است لذا یک نگاه امروزی به دشمن دارد و نگاه به قدرت و اقتدار و بسیاری از موضع‌های اقتدار است که نشان می‌دهد دانشجویان ما از چه اقتداری برخوردارند؛ علاوه بر ۱۶ آذر آن سال‌ها باید به ۱۶ آذر امسال توجه کرد که ما کجائیم و دشمن کجا قرار دارد؟
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تصریح کرد: ما باید عزتمان را حفظ کنیم هیچ پیام و علامت ضعفی به دشمن داده نشود، پیام ضعف، پیام ملت ایران نیست؛ پیام ملت ایران مقاومت است و پیام دانشجویان ما و جریان جنبش دانشجویی ما و دفاع از مردم است.
وی گفت: همین موضعی که شهید فخری زاده و شهید سلیمانی و شهدای عالیقدر ما داشتند این پیام مقاومت بود و چهره شهید فخری زاده نماد خنثی سازی تحریم هاست.

نظر شما