شناسهٔ خبر: 44360337 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خبر داد:

توقیف محموله 40 میلیاردی مواد اولیه دارویی قاچاق در بندرعباس

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: کانتینر حامل 4 تن و 600 کیلو مواد اولیه دارویی قاچاق به ارزش 40 میلیارد ریال در ایست و بازرسی شهید میرزایی بندرعباس شناسایی و توقیف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان، بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس با انجام اقدامات اطلاعاتی از تصمیم قاچاقچیان مبنی برجابجایی محموله قاچاق دارو به وسیله یک دستگاه کانتینر مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از بررسی مسیر حرکت محموله مذکور، مأموران به ایست و بازرسی شهید میرزایی شهرستان بندرعباس اعزام و یک دستگاه کامیون کشنده کاویان متعلق به قاچاقچیان را در محور بندرعباس، حاجی آباد توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: پس از بررسی بارنامه، پته گمرکی و پایش سیستمی مشخص شد اسناد و مدارک گمرکی ارائه شده با کانتینر مغایرت دارد که در بازرسی از خودرو تعداد 184 بشکه 25 کیلویی معادل 4 تن و 600 کیلو مواد اولیه ساخت داروی چرک خشک کن قاچاق و فاقد مجوز حمل غذا و دارو کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی ارزش محموله کشف شده را بنا به نظر کارشناسان 40 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

نظر شما