شناسهٔ خبر: 4430370 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مداحان چهارمحال و بختیاری با رهبر معظم انقلاب دیدار می‎کنند

خبرگزاری شبستان: رئیس کانون مداحان چهارمحال و بختیاری گفت: در آستانه ولادت حضرت زهرا(سلام الله عليها) مداحان استان با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد وبه نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی چهارمحال وبختیاری، حمیدرضا توسلی، رئیس کانون مداحان چهارمحال و بختیاری گفت: 40 نفر از اعضای کانون مداحان استان برای دیدار با مقام معظم رهبری به تهران اعزام می شوند.

 

وی افزود: دیدار مداحان و شاعران اهل بیت(علیهم السلام) با مقام معظم رهبری صبح روز پنج شنبه 20 فروردین در آستانه ولادت حضرت زهرا(سلام الله عليها)در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) انجام می‌شود.

 

توسلی تصریح کرد: در این دیدار ابتدا تعدادی از ذاکران و شعرای آیینی خاندان عصمت و طهارت(علیهم السلام) در مدح و منقبت اهل بیت(علیهم السلام) مداحی و اشعار خود را قرائت می‌کنند و پس از آن از بیانات و رهنمودهای معظم‌له بهره‌مند می‌شوند.

 

رئیس کانون مداحان استان خاطرنشان کرد: طبق روال هر ساله در سالروز ولادت بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهره(سلام الله عليها) جمعی از مداحان و ذاکران اهل بیت(علیهم السلام) سراسر کشور با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند.

 

پایان پیام/

نظر شما