شناسهٔ خبر: 44278873 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

معرفی تیم اقتصادی رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا/ سفر نماینده سازمان ملل در افغانستان به دوحه/ شکایت تیم رئیس کاخ سفید علیه نتایج بازشماری آرا در ایالت ویسکانسن

معرفی تیم اقتصادی رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا، سفر نماینده سازمان ملل در افغانستان به دوحه و شکایت تیم رئیس کاخ سفید علیه نتایج بازشماری آرا در ایالت ویسکانسن از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، تیم انتخاباتی ‌رئیس‌جمهوری آمریکا ‌شکایتی را علیه نتایج بازشماری آرای انتخاباتی در ایالت ویسکانسن ثبت کرد.

- اداره صنعت و امنیت وزارت بازرگانی آمریکا محرومیت شرکت هواپیمایی ماهان از «امتیازات صادراتی» را برای شش ماه دیگر تمدید کرد.

- هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپایی بر مجرمانه بودن اقدام تروریستی در به شهادت رساندن شهید محسن فخری زاده تاکید کرد.

- مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تصریح کرد که هنوز نشانه‌ای از تصمیم ایران برای کاهش همکاری با این نهاد بین‌المللی وجود ندارد.

- نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل برای افغانستان برای دیدار با هیات‌های رهبری طالبان و هیات مذاکره‌کننده «جمهوریت» به دوحه رفت.

- سناتور ایالت ورمانت رئیس‌جمهوری فعلی این کشور را خطرناک‌ترین فردی خواند که تا کنون این سمت را بر عهده داشته است.

- وزیر دادگستری و دادستان کل آمریکا گفت که شواهدی درباره تخلف تاثیرگذار در انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر آمریکا در دست نیست.

- وزارت خارجه ارمنستان ترور دانشمند هسته‌ای ایران را محکوم کرد.

- وزیر خارجه آمریکا با تکرار برخی یاوه‌گویی‌ها، ایران را بزرگ‌ترین تهدید برای منطقه خواند.

- وزیر خارجه بحرین با تکرار برخی مواضع بی‌اساس در خصوص برنامه موشکی و هسته‌ای و همچنین سیاست‌های منطقه‌ای ایران، خواستار ادامه فشار بین‌المللی علیه این کشور شد.

- خبرنگار شبکه «ان‌بی‌سی» نیوز اعلام کرد که رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا در مراسم تحلیف رئیس‌جمهوری منتخب شرکت نخواهد کرد.

- رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا تیم اقتصادی خود را معرفی کرده و وعده داد که این «افراد کارآزموده» توانایی مقابله با بحران اقتصادی کشور را دارند.

 

نظر شما