شناسهٔ خبر: 44272413 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امیر سرتیپ حیدری:

نیروی زمینی ارتش در تولید قطعات موردنیاز مقابله با تهدیدات دشمن به خودکفایی رسیده است

امیر حیدری در آئین تکریم و معارفه معاونین هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش در مقطع کنونی از نظر آمادگی رزمی، توان دفاعی و تولید قطعات موردنیاز مقابله با تهدیدات دشمن در بالاترین وضعیت قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت شهادت جانسوز و عزت آفرین سرباز صدیق ولی امر مسلمین جهان دکتر محسن فخری زاده که به دست شقی ترین نفرات به شهادت رسید گفت: ما در نیروی زمینی ارتش سه اصل ولایتمداری، شایسته سالاری و عدالت محوری را سرلوحه تمامی فعالیت ها و برنامه های خود قرار داده ایم .


وی با اشاره به این که اصل ولایت مداری اولویت اول در سطح نزاجا است افزود: تمامی فعالیت ها و برنامه های طراحی شده در نیروی زمینی ارتش در راستای منویات و تدابیر نورانی فرماندهی کل قوا است .


امیر سرتیپ حیدری با بیان این که امروز نیروی زمینی در بالاترین سطح وضعیت آمادگی رزمی قرار دارد، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شبانه روزی و دلسوزانه امیر سرتیپ علی جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نزاجا خاطر نشان کرد: امروز نیروی زمینی در تمامی حوزه ها اعم از یگان های زرهی، توپخانه، نیرو مخصوص واکنش سریع، متحرک هجومی، هوانیروز و پهپاد در بالاترین سطح توان رزمی، دفاعی و تولید قطعات موردنیاز مقابله با تهدیدات دشمن قرار دارد، کسب تمامی مولفه های قدرت و اقتدار نیروی زمنیی در حال حاضر مرهون مجاهدت های بی بدیل تمامی فرماندهان و کارکنان است .


در ادامه امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین نیروی زمینی ارتش نیز گفت: تحرک و کارآمدی از مطالبات فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) در سطح یگان های نظامی است و امروز با همت تمامی فرماندهان و کارکنان نیروی زمینی شاهد انقلاب عظیمی در حوزه آمادگی رزمی، تحرک و توان دفاعی هستیم .


وی با اشاره به این که توان رزمی و دفاعی نیروی زمینی ارتش در سه سال اخیر رشد قابل ملاحظه ای را داشته است افزود: نیروی زمینی ارتش کارهای زیر بنایی بسیار عظیمی را در حوزه های مختلف و در تمامی رسته ها آغاز کرده است و در حال حاضر به درجه ای از توانمندی رسیده است که می تواند در کم ترین زمان ممکن ادوات و تجهیزات فوق سنگین را به هر نقطه ای از کشور که نیاز به حضور داشته باشد، اعزام کند .


امیر سرتیپ نعمتی به برگزاری دوره های متعدد آموزشی در ایام کرونایی در سطح نزاجا اشاره کرد و گفت: در حال حاضر چهار دوره مهم نیرو مخصوص در مناطق مختلف کشور درحال اجراست که از نظر نیروی انسانی و تجهیزات در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد .


وی همچنین ادامه داد: امروز تیپ های واکنش سریع، متحرک هجومی، مکانیزه، زرهی، هوانیروز و پهپاد و .. با تمام قدرت، اجرای ماموریت می کنند و در هر منطقه ای از کشور که نیاز باشد حاضر شده و در تامین امنیت گام های بلندی را برداشته اند .


جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان تحریم دشمنان را یک فرصت مهم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند و خاطر نشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید بدانند که امروز فرصتی برای عرض اندام آن ها در منطقه نیست، ما امروز قدرت برتر نظامی منطقه هستیم و رسیدن به این جایگاه را مدیون تدابیر هوشمندانه و خردمندانه ولی امر مسلمین جهان هستیم .


در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین صالحی نسب رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش ضمن تشکر و قدردانی از همکاری صمیمانه  امیر سرتیپ علی جهانشاهی با اداره عقیدتی سیاسی در حوزه برنامه های فرهنگی و تبلیغی گفت: امیر سرتیپ جهانشاهی با روحیه جهادی و خستگی ناپذیر تمامی فعالیت ها و برنامه های نیروی زمینی ارتش را مدیریت می کرد .


وی با اشاره به ویژگی های مهم سبک زندگی مجاهدانه گفت: تلاش حداکثری، مقاومت برای رفع موانع، استقامت و ولایت مداری از ویژگی ها و مولفه های مهم سبک زندگی مجاهدانه است .


حجت الاسلام صالحی نسب به واکاوی مولفه های سبک زندگی مجاهدانه پرداخت و تصریح کرد: یکی از مولفه های مهم این سبک، ولایت مداری است یعنی تفکر، احساس و عمل تمامی نیروها در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی) باشد .


وی با ابراز خرسندی از ولایتمداری تمامی فرماندهان، کارکنان و خانواده های ارتش، افزود: امروز آحاد کارکنان ارتش، خانواده و فرزندان آن ها در چارچوب منویات مقام معظم رهبری گام برداشته و تدابیر حکیمانه معظم له را سرلوحه تمامی شئون زندگی خود قرار داده اند .


گفتنی است در این مراسم از تلاش های شبانه روزی، دلسوزانه و مومنانه امیر سرتیپ علی جهانشاهی قدردانی و امیر سرتیپ عباس فلاح با حکم فرمانده نیروی زمینی ارتش به عنوان معاون هماهنگ کننده این نیرو منصوب شد.

پایان پیام/50

نظر شما