شناسهٔ خبر: 4425114 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دیدار مداحان منتخب استان اصفهان با مقام معظم رهبری

خبرگزاری شبستان: در آستانه ولادت سراسر نور حضرت زهرا(سلام الله علیها) مداحان منتخب استان اصفهان با مقام معظم رهبری دیدار می کنند و از بیانات و منویات ایشان بهره مند می شوند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام حسن بابایی، مسئول تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: همزمان با ولادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) از مادران نمونه قرآن آموز تجلیل می شود.

 

وی ادامه داد: تهیه ویژه نامه الکترونیک همراه با مسابقه پیامکی با مضوع حضرت زهرا(سلام الله علیها) و امام راحل از دیگر برنامه های گرامیداشت ولادت فاطمه (سلام الله علیها) است.

 

حجت الاسلام بابایی تصریح کرد:ساماندهی مداحان خواهر همزمان با سالروز ولادت این بانوی بزرگوار انجام می گیرد چرا که مداحان نقش به سزایی در تبیین سیره و روش ائمه اطهار(علیه السلام) دارند.

 

وی گفت: همزمان با روز ولادت حضرت زهرا(سلام الله علیها)به همت هیات های مذهبی و کانون های فرهنگی در 24 شهرستان استان برگزار می شود.

 

مسئول تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود:یک هزار و 500 گفتمان دینی سبک زندگی فاطمی درمساجد، مدارس و دانشگاه های استان برگزار می شود تا سبک زندگی فاطمی در جامعه ترویج یابد.

 

وی، تجلیل از دختران محجبه زیر 9 سال و ارائه نحصولات فرهنگی به مساجد و حسینیه ها را از دیگر برنامه های این اداره به مناسبت این بانوی بزرگوار عنوان کرد.

 

حجت الاسلام بابایی تصریح کرد: فردا و در آستانه ولادت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)100 نفر از مداحان منتخب استان با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند داشت.

 

پایان پیام/

نظر شما