شناسهٔ خبر: 44247718 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حکیمی‌پور: عده‌ای حاکمِ بی‌حکم، در شعسا فرمانروایی می‌کردند

دبیر کل حزب اراده ملت ایران گفت: شورای عالی فضایی بود که برخی فعالیت‌های پشت پرده خود را به نام اصلاح‌طلبی انجام دهند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، احمد حکیمی‌پور، دبیر کل حزب اراده ملت ایران و فعال سیاسی اصلاح‌طلب با نامه نیوز گفتگویی داشته است که مهمترین بخش‌های آن در ادامه آمده است.

- شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان بعد از انتخابات مجلس یازدهم هیچ جلسه‌ای نداشته است و بعد از انتخابات اسفندماه هم آقایان عارف و موسوی‌لاری از مسئولیت خود کناره‌گیری کردند. با چنین وضعیتی شورای عالی عملا کاری انجام نمی‌دهد و در حال حاضر نقشی در مناسبات سیاسی و انتخاباتی اصلاح‌طلبان ایفا نمی‌کند.

- من از ابتدا هم منتقد شورای عالی سیاست‌گذاری بودم زیرا این شورا عملا احزاب را تضعیف می‌کرد.

- اکنون هم ادامه شورای عالی سیاست‌گذاری به صلاح اصلاح‌طلبان نیست و همه باید در پی یک سازوکار اجماعی بهتر باشیم که شمولیت بالایی هم داشته باشد و همه طیف‌ها، تشکل‌ها و احزاب را شامل شود.

- ما مدت زیادی که برای ایجاد پارلمان اصلاحات یا همان مجمع عالی اصلاح‌طلبان تلاش کردیم اما با کارشکنی برخی و ایجاد بحث‌های فرسایشی از سوی آنها امکان ایجاد آن مجمع عالی فراهم نشد.

- ما بعد از تشکیل مجلس دهم پیگیر تشکیل مجمع عالی بودیم اما عده‌ای در شورای عالی سیاست‌گذاری خود را قیم همه احزاب می‌دانستند و به جای همه تصمیم می‌گرفتند.

- گویا که عده‌ای حاکمِ بی‌حکم، در شورای عالی فرمانروایی می‌کردند و هر کجا کم می‌آوردند آقای خاتمی را خرج می‌کردند و هر گونه انتقاد به شورای عالی سیاست‌گذاری را تضعیف آقای خاتمی قلمداد می‌کردند.

- شورای عالی فضایی بود که برخی فعالیت‌های پشت پرده خود را به نام اصلاح‌طلبی انجام دهند.

- ما فعلا ترجیح داده‌ایم بر فعالیت حزبی خودمان متمرکز شویم و مطالبات واقعی مردم را شناسایی و در انتخابات شوراها ورود کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما