شناسهٔ خبر: 4424296 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

شرکت ملی نفتکش برگذار می‌کند؛

بیست و سومین همایش ارگان‌های دریایی؛ با محوریت اقتصاد مقاومتی

بیست و سومین همایش ارگان های دریایی به عنوان بزرگترین رویداد دریایی کشور،خرداد ماه امسال به میزبانی شرکت ملی نفتکش ایران دراستان مازندران برگزار می شود.شعار این همایش« برنامه های توسعه کشور، اقتصاد مقاومتی:دریا» انتخاب شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفتکش ایران، بیست و سومین همایش ارگان های دریایی با حضور مقامات ارشد کشوری و لشکری،نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای جامعه بزرگ دریایی کشور چهارم و پنجم خرداد ماه سال جاری در شهر محمودآباد استان مازندران برگزار می شود.

همایش بیست و سوم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری وبا تمرکز بر اقتصاد مقاومتی درچهار محور«ایمنی و محیط زیست دریایی؛ الزامات و بسترهای مورد نیاز در اقتصاد مقاومتی»، «الزامات ناوگان تجاری ،صیادی و مسافری در بسترهای توسعه و اقتصاد مقاومتی»،«نقش بنادر،لجستیک بندری و زنجیره تامین در توسعه دریامحور باتاکید بر سیاست های اقتصاد مقاومتی» و «نقش سرمایه انسانی در صنعت حمل و نقل دریایی باتاکید بر سیاستهای اقتصاد مقاومتی  » برگزار خواهد شد.

برگزاری چهار پنل و ارائه مقالات تخصصی و کاربردی در محورهای مذکور از جمله برنامه های پیش بینی شده در بیست و سومین همایش ارگان های دریاییاست.

این سومین بار است که همایش هماهنگی ارگان های دریایی به میزبانی شرکت ملی نفتکش ایران برگزار میشود.پیش ازاین،همایش دوم(خرداد 69 درجزیره خارک)و همایش چهاردهم(اردیبهشت سال 85 در محمودآباد) به میزبانی این شرکت برگزار شده بود.

نظر شما