شناسهٔ خبر: 44227445 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

فرمانده دانشگاه علوم دریایی نوشهر:

دانشگاه علوم دریایی نوشهر بالاترین مرجع آموزشی افسران نیروی دریایی است

موج نیوز محمدحسین ملایی کندلوسی

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر گفت: دانشگاه علوم دریایی نوشهر بالاترین مرجع آموزشی افسران نیروی دریایی است و همین افسران و دانش آموختگان بودند که حماسه‌های بزرگی از جمله 7 آذر را خلق کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش موج مازندران، امیر دریادار دوم کریم مصدری در دیدار با فرماندار نوشهر، ضمن تجلیل از حضور وی و هیأت همراه در دانشگاه دریایی این شهرستان، اظهار داشت: دانشگاه علوم دریایی نوشهر بالاترین مرجع آموزشی افسران نیروی دریایی است و همین افسران و دانش آموختگان بودند که حماسه‌های بزرگی از جمله 7 آذر را خلق کردند.

 وی با اشاره به 7 آذر و عملیات مروارید ادامه داد: اتفاقی که در 7 آذر سال 59 افتاد در دنیا بی‌سابقه بود و اینکه  تعداد کمی واحد شناور بتواند نیروی دریایی یک کشور را ظرف مدت یک روز از بین ببرند و این خلق حماسه‌ها اتفاق نمی افتاد مگر به یاری خداوند و این دست خداوند بود که این روز پر افتخار را به یکی از  برگ‌های زرین درتاریخ برنامه دفاعی کشورمان تبدیل کرد.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی نوشهر تصریح کرد: امروز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اتکا به جوانان و متخصصان خود که در این دانشگاه تربیت می‌شوند روی پای خود ایستاده است و با تولید تجهیزات مورد نیاز، مأموریت‌های خود را به نحو احسن انجام می‌دهد.

نظر شما