شناسهٔ خبر: 44205789 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

غلامرضا شریعتی؛

ادارات خوزستان مانند هفته گذشته دایر هستند/ ورود به ادارات تنها با ارائه کارت ملی ممکن است

استاندار خوزستان گفت: همه ادارات استان در این هفته، مانند هفته گذشته دایر هستند و ورود مراجعه‌کنندگان تنها با ارائه کارت ملی امکان‌پذیر خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی امروز شنبه هشتم آذرماه در پایان جلسه ستاد مقابله با کرونا با اشاره به روند کاهشی کرونا در استان اظهار کرد: تعداد افراد بستری، فوت شده و مبتلا نسبت به هفته گذشته کاهش یافته که نشان از رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم دارد.

او با بیان اینکه همه دستگاه‌های مختلف، به‌صورت یکپارچه و هماهنگ وظایف خود را به‌خوبی انجام داده‌اند، افزود: باید سعی کنیم که با برنامه‌ریزی و حفظ همکاری، روند رو به کاهش بیماری کرونا را تداوم بخشیم.

استاندار خوزستان گفت: ادارات در این هفته مانند هفته گذشته به کار خود ادامه خواهند داد و تغییری در روند کار ادارات شهرستان‌های با وضعیت قرمز، نارنجی و سفید ایجاد نشده است.

شریعتی یادآوری کرد: مراجعه‌کنندگان به ادارات باید هنگام ورود کارت ملی خود را ارائه دهند. همچنین از ورود کسانی که به کرونا مبتلا هستند و نام آن‌ها در سامانه ثبت شده و سلامت دیگران را تهدید می‌کنند ممانعت می‌شود.

وی در خصوص کسانی که کارت ملی جدید ندارند اضافه کرد:مشکلی از این موضوع وجود ندارد و افرادی که کارت ملی قدیمی دارند از روی کد ملی شناسایی می‌شوند.

همچنین وی در پایان با اشاره به بازدیدهای مشترک دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداری‌ها، اضافه کرد: نظارت بر ورودی شهرها به‌خوبی انجام شده و ورود و خروج خودروها تحت کنترل است.

 

برچسب‌ها:

نظر شما