شناسهٔ خبر: 44195850 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

پیام تسلیت کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در پی ترور دکتر فخری زاده

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و رئیس کانون بسیج اساتید این دانشگاه در پیامی ترور دکتر محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلحی را به دانشگاهیان و مردم ایران تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -
پیام تسلیت کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در پی ترور دکتر فخری زادهبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در پی ترور دانشمند هسته‌ای ایران اسلامی دکتر محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، که منجر به شهادت وی شد، دکتر سید احمد ابوالقاسمی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و رئیس کانون بسیج اساتید این دانشگاه در پیامی شهادت وی را به دانشگاهیان و مردم ایران تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ الله فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ* سَیهْدِیهِمْ وَ یصْلِحُ بالَهُمْ* وَ یدْخِلُهُمُ الْجَنَّهَ عَرَّفَها لَهُمْ
و کسانی که در راه خدا کشته شده اند، هرگز کارهایشان ضایع نمی‌شود. خداوند به زودی آنان را راه می‌نماید و حالشان را نیکو می‌گرداند و در بهشتی که برای آنان وصف کرده، ماوا می‌دهد.
بار دیگر تروریست‌های کوردل وابسته به صهیونیسم جهانی و ایادی مزدور آن در اقدامی وحشیانه، یکی از خدمتگزاران عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور را به شهادت رساندند. شهادت این مدیر توانا و شایسته گرچه تلخ است و ضربه سنگینی به جامعه علمی، پژوهشی ودفاعی کشور وارد کرد، اما دشمنان این مرز و بوم باید بدانند راهی را که شهدا آغاز کرده اند، هرگز متوقف نخواهد شد. بیگمان ترور ناجوانمردانه این شهید بزرگوار و دیگر دانشمندان برجسته کشورمان که از سر زبونی و درماندگی دشمنان ذلیل ملت مسلمان ایران و همه ملت‌های آزاده جهان و نشانه ترس آمریکا و اسرائیل، رژیم آل سعود و مزدوران منطقه‌ای آن‌ها از پیشرفت‌های علمی جمهوری اسلامی ایران است نخواهد توانست در مسیر پیشرفت صنعت هسته‌ای و قدرت دفاعی کشور ذره‌ای خلل ایجاد نماید.
کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به نمایندگی از تمامی دانشگاهیان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این دانشمند فرهیخته صنعت دفاعی به مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، جامعه علمی کشور و عموم مردم شریف ایران و خانواده گرامی ایشان تاکید می‌کنم راهی را که شهدا آغاز کرده اند، هرگز متوقف نخواهدشد و گروه‌های تروریستی و آمران و عاملان این اقدام کور هم بدانند که انتقام سختی در انتظار آن‌ها خواهد بود.
کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود

نظر شما