شناسهٔ خبر: 44195257 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس شورای هماهنگی تبلبغات اسلامی یزد:

ترور دانشمند هسته‌ای ایران نشان از ذلت دشمنان است

یزد- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته‌ای ایران شهید فخری‌زاده اوج ذلت دشمنان و کینه دیرینه آنها به توسعه علمی میهن اسلامی را نشان داد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با محکوم کردن این جنایت افزود: استکبار جهانی و  صهیونیست غاصب از پیشرفت علمی ایران اسلامی در ابعاد مختلف به شدت در هراس هستند .

وی ادامه داد: آنها برای جلوگیری از توسعه کشور ایران که ظرفیت‌های بالقوه زیادی دارد نسبت به برخی جنایات و ترور افراد برجسته و چهره‌های علمی اقدام می‌کنند که قطعا هیچگاه به اهداف شوم خود نمی‌رسند.

این مسوول اظهار کرد: اینگونه اقدامات تروریستی که جزو خوی دشمنان اسلام، قرآن و ملت ایران است در اراده پولادین مسوولان در تلاش بیشتر برای توفیق علمی نه تنها نمی‌کاهد که موجب تلاش بیشتر می‌شود.

فخرالدینی گفت: یاد و خاطره شهیدان گرانقدر به خصوص شهید فخری‌زاده را که توسط دشمنان نظام اسلامی ریخته شد گرامی می‌داریم و بصیرت و هوشیاری همه مردم و مسوولان را در برابر آنها خواستاریم .  

تروریست‌های بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر  خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری  وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری زاده مورد حمله واقع گرفت و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، فخری زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

نظر شما