شناسهٔ خبر: 44194624 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

پیام تسلیت استاندار ایلام به مناسبت ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده

استاندار ایلام با صدور پیامی اقدام شنیع ایادی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را در ترور ناجوانمردانه شهید« محسن فخری زاده» دانشمند برجسته کشور را محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، متن پیام تسلیت «قاسم سلیمانی‌دشتکی» به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

 

ترور ناجوانمردانه و شهادت چهره برجسته صنعت دفاعی کشور دانشمند شهید محسن فخری زاده نشانه رذالت حاکمان متحجر و تروریست پرور استکبار و عوامل صهیونیستی آنان است.

 

شهید محسن فخری زاده از دانشمندان  و پژوهشگران برجسته در صحنه علمی کشور بودند که به دست شقی ترین افراد به شهادت رسیدند.

 

بدون شک این گونه اقدامات تروریستی نه تنها در عزم و اراده ملت بزرگ ایران اسلامی و جامعه علمی کشور خللی وارد نخواهد کرد بلکه باعث تحرک و پویایی بیش از پیش فرزندان این مرز و بوم در تداوم راه فرهیختگان خود خواهد شد.

 

اینجانب ضمن محکوم نمودن این اقدام تروریستی، شهادت مظلومانه دانشمند برجسته دفاعی کشور و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شهید محسن فخری زاده را به خانواده معزز این شهید بزرگوار و مردم شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن شهید گرانقدر علو درجات و برای خانواده محترمشان صبر و اجر جزیل مسالت می نمایم.

قاسم سلیمانی‌دشتکی- استاندار ایلام

پایان پیام/92

نظر شما