شناسهٔ خبر: 44191970 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار هرمزگان: خدمات شهید فخری زاده ماندگار می شود

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان گفت: شهید دکتر محسن فخری زاده در طول عمر با برکت خویش، در راه پیشرفت جمهوری اسلامی ایران کوشش و مجاهدت فراوانی داشت و خدمات ارزنده این محقق پرتلاش و مدیر خدوم و انقلابی برای همیشه ماندگار خواهد بود.

صاحب‌خبر -

فریدون همتی روز شنبه با صدور اطلاعیه ای افزود: اقدام تروریستی استکبار جهانی و صهیونیست‌های جنایتکار در به شهادت رساندن این مرد بزرگ نمی تواند خللی در عزم و اراده استوار ملت ایران در راه دستیابی به پیشرفت های علمی، وارد کند و جمهوری اسلامی ایران ضمن برخورد قاطعانه و انتقام سخت از عوامل این اقدام تروریستی، با قدرت به راه تعالی خود ادامه می‌دهد.

وی،  با محکوم کرن ترور ناجوانمردانی دانشمندهسته ای ، شهادت دکتر محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را به محضر امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران اسلامی و خانواده معظم این شهید بزرگوار، تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا تروریست‌های بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر  خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری  وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.
به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری زاده مورد حمله واقع گرفت و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، فخری زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.


 

نظر شما