شناسهٔ خبر: 44119654 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل راهداری گیلان مطرح کرد:

ارایه خدمات حمل و نقل عمومی به بیماران کرونایی ممنوع است

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: ارایه خدمات حمل و نقل عمومی به بیماران کرونایی یا افراد مشکوک به کرونا در 2 هفته قرنطینه ممنوع است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از رشت، فریبرز مرادی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: طبق ضوابط ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای گیلان، شرکت‌های حمل و نقل مسافری اعم از اتوبوس ، مینی بوس و سواری‌های عمومی در 2 هفته پیش رو از ارائه خدمات حمل و نقلی به بیماران کرونایی و یا افرادی که مشکوک به کرونا باشند، خودداری خواهند کرد.

فریبرز مرادی افزود: شناسایی بیماران و یا مشکوک به کرونا از طریق سامانه اینترانی سروا (serva) که بین وزارت بهداشت و شرکت های حمل و نقل مسافری برقرار است، عملی می شود.

وی گفت : با ارایه شماره کد ملی به سامانه سروا serva, وضعیت سلامت خریدار بلیط از نظر آلودگی به کرونا یا سلامت وی مشخص و در صورت بروز هرگونه علایم مشکوک تا پایان قرنطینه از ارایه خدمات حمل ونقل عمومی به فرد مشکوک خودداری می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان همچنین از افرادی که قصد دارند با اتوبوس مسافرت کنند خواست، بلیط مورد نظر خود را بطور اینترنتی از شرکت های حمل و نقل تهیه کنند.

نظر شما