شناسهٔ خبر: 44086107 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

چهره محبوب کودکان و نوجوانان به دیار باقی شتافت

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن راستگو استاد حوزه علمیه و کارشناس مسائل کودک و نوجوان امروز در قم دعوت حق را لبیک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن راستگو از اساتید حوزه علمیه و فعال در زمینهٔ تربیت مربی امروز (یکشنبه  2آذر) در سن ۶۷ به دیار باقی شتافت.

 

محمدحسن راستگو (متولد ۱۳۳۲ در مشهد- ۲ آذر ۱۳۹۹) روحانی ایرانی و پژوهشگر فقه و اصول و تعلیم و تربیت است. محمد حسین راستگو مبتکر شیوه خاصی از آموزش و تفریح برای کودکان است. راستگو همچنین به‌عنوان کارشناس در برنامه‌های تلویزیونی حضور دارد.

 

محمد حسین راستگو که یکی از اولین مجریان و کارشناسان مذهبی برنامه های کودک در حوزه کودکان و نوجوانان پس از انقلاب بود. لحن شیرین او در عین حال اجرای نقاشی با گچ با هر دو دست به طور همزمان با قصه گوئی اش در برنامه از جذابیت های کار او بود که خاطراتی را برای کوکان و نوجوانان و حتی ولدینشان در دهه شصت به یادگار گذاشته است.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن راستگو سال‌ها مدیریت مرکز مربی کودکان در حوزه علمیه و همچنین به مدت ۳۵ سال اجرای برنامه‌های متعدد تلویزیونی برای کودکان را برعهده داشت. او پس از تحصیل علوم حوزوی تا خارج فقه و اصول به فعالیت در زمینه کلاس‌های ویژه کودکان و برپایی اردو پرداخت. راستگو در ده‌ها کشور آسیایی، آفریقایی و اروپایی به اجرای برنامه پرداخته‌است.

پایان پیام/78

نظر شما