شناسهٔ خبر: 44083242 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

استاندار قزوین:

تعامل بانک ها در راستای رونق تولید ضروری است

استاندار قزوین گفت: بانک های استان قزوین باید در جهت ارائه تسهیلات بانکی همکاری و تعامل بیشتری برای رونق تولید و حمایت از صنایع داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت اله جمالی پور  در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین اظهار کرد: بانک ها در راستای رونق و جهش تولید باید در پرداخت تسهیلات بانکی همکاری بیشتری با واحدهای تولیدی و صنعتی استان داشته باشند، در شرایط فعلی تنها راه مقابله با تحریم‌ها رونق تولید و اشتغال است و تعامل بانک‌ها با تولیدکنندگان و صاحبان صنایع می‌تواند مسیر تولید را هموارتر کند.

 استاندار قزوین ادامه داد: مهم‌ترین رویکرد و سیاست دولت حمایت از تولید داخلی است و برهمین اساس، بانک ها در سال جهش تولید و در شرایط فعلی که در جنگ اقتصادی با دشمنان قرار داریم باید بیش از پیش هوای تولید و تولیدکننده را داشته باشند.

جمالی پور بیان کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با هدف احیا و راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد و رفع مشکلات و موانع موجود بر سر راه تولید به فعالیت می پردازد و همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هستند.

او با تاکید برنقش مهم بانک‌ها در حل مشکلات واحدهای تولیدی، بیان کرد: همه نگاه‌ها باید به تسهیل گری و کمک به حوزه اقتصاد و تولید معطوف شود.

مقام عالی دولت در استان با بیان اینکه مهم ترین نیاز کشور تولید است،اضافه کرد: واحدهای تولیدی چرخش اقتصادی بانک‌ها را بر عهده دارند و حمایت از بخش های تولیدی و صنعتی موجب رونق فعالیت بانک ها خواهد شد.

استاندار خاطرنشان کرد: امروز در شرایط سخت اقتصادی قرار داریم و باید مسوولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی با هم افزایی و همبستگی برای کمک به حل مشکلات تلاش کنند.

جمالی پور ادامه داد: باید از تمام ظرفیت‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای حل مشکلات صنایع تولیدی استان استفاده کنیم بنابراین تمامی مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لازم‌الاجرا است .

او با اشاره به ضرورت حمایت از واحدهای تولیدی،تاکید کرد: براساس مصوبه این ستاد هیچ دستگاه خدمات‌رسانی حق ندارد اشتراک آب، برق و یا گاز واحدهای تولیدی را بدون هماهنگی با استانداری قطع یا ابطال کند.

مقام عالی دولت در استان خاطر نشان کرد:  با تمام توان از واحدهای صنعتی و تولیدی استان برای رونق تولید و ایجاد اشتغال حمایت خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد مدیری با سهل انگاری موجب تعطیلی یکروزه واحدههای تولیدی شود.

نظر شما