شناسهٔ خبر: 44082167 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فعالیت مرکز تعویض پلاک قزلحصار کرج متوقف شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: فعالیت مرکز تعویض پلاک قزلحصار کرج و کلاس ها وآزمون های آئین نامه راهنمایی و رانندگی به منظور پیشگیری و کنترل ویروس کرونا تا اطلاع بعدی متوقف شد .

صاحب‌خبر -

غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهور استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به شیوع بیماری کرونا، گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت شهروندان با هماهنگی‌های به عمل آمده با ستاد مبارزه با کرونا استان و برابر اعلام پلیس راهور ناجا از روز شنبه یکم آذر ماه سال جاری، مرکز تعویض پلاک استان البرز تا اطلاع بعدی تعطیل است.

رئیس پلیس راهور استان البرز بیان کرد: کلیه کلاس‌های آموزش آئین نامه و فنی در سطوح مختلف نیز برابر تصمیم ستاد مقابله با کرونا کشور در آموزشگاه‌های رانندگی تا اطلاع بعدی و فراهم شدن شرایط ایمنی لازم تعطیل است و فقط آزمون‌های عملی رانندگی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به قوت خود در آموزشگاه‌ها انجام می‌شود.

شرق در پایان، با بیان این که هرگونه تغییر در اجرای طرح‌های ترافیکی و اطلاعیه‌های مرتبط در این زمینه از طریق پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام خواهد شد، از شهروندان خواست، به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری از مسافرت های غیر ضرروی خودداری کنند.

انتهای پیام/ج

نظر شما