شناسهٔ خبر: 44078926 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

روغن‌های خوراکی در راه تهران

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد گفت: محموله ۵ هزار تنی روغن خوراکی از بندرامیرآباد به تهران ارسال می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، محمدصادق رنگ‌آور معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد گفت: یک محموله ۵ هزار تنی روغن خوراکی از بندر امیرآباد با خطوط ریلی به یک کارخانه تولیدی در تهران ارسال خواهد شد.

او با بیان اینکه این اقدام در راستای مصوبه تسریع در خروج کالا‌های اساسی از بنادر انجام می‌شود، افزود: یک محموله یک هزار و ۸۰۰ تنی روغن خوراکی از محموله ۵ هزار تنی به کارخانه‌ای در تهران ارسال شده است.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد ادامه داد: روند خروج کالا از بندر با همکاری سایر ارگان‌ها تسریع و ظرفیت مناسب برای تخلیه کالا‌های جدید نیز فراهم شده است.

رنگ‌آور گفت: تمام ظرفیت‌های بندر شامل انبار‌ها و سیلو‌های نگهداری غلات و روغن خوراکی در بندر امیرآباد برای تأمین کالا‌های اساسی کشور به کار گرفته شده است.

او با بیان اینکه حمل و نقل کالا از طریق راه آهن بزودی با بهره‌برداری از اسکله رو ـ رو ریلی به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت، گفت: تبدیل بندرامیرآباد به بندر کانونی تخلیه و بارگیری کالا‌های کانتینری شمال کشور از مهم‌ترین برنامه‌های پیش روی سازمان بنادر و دریانوردی است.

انتهای پیام /ک

نظر شما