شناسهٔ خبر: 4407341 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پیتروشمی در بوشهر به کار خود پایان داد

ایلنا:۴۷ شرکت داخلی فعال در عرصه نفت و گاز و پتروشیمی در این نمایشگاه حضور داشتند و آخرین دستاوردهای فنی و تخصصی خود را در معرض دید قرار دادند

صاحب‌خبر -

پنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پیتروشمی در بوشهر به کار خود پایان داد. این نمایشگاه در مساحت ۱۸۰۰ متر مربع با ۳۵ غرفه با حضور ۴۷ شرکت نفت و گازی برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا مهرداد ابراهیمی مدیر نمایشگاه بین المللی بوشهر در مراسم اختتامیه نمایشگاه نفت گاز و پتروشیمی استان بوشهر با اشاره به استقبال خوب شرکت‌های نفت و گاز از حضور در نمایشگاه گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی از نکات بارز و مورد توجه در این نمایشگاه بود که برای نخستین بار در این نمایشگاه صورت گرفت.

وی بیان کرد: این نمایشگاه در مساحت ۱۸۰۰ متر مربع با ۳۵ غرفه با حضور ۴۷ شرکت نفت و گازی برپا شد.

مدیر نمایشگاه بین‌المللی بوشهر گفت: ۴۷ شرکت داخلی فعال در عرصه نفت و گاز و پتروشیمی در این نمایشگاه حضور داشتند و آخرین دستاوردهای فنی و تخصصی خود را در معرض دید قرار دادند.

ابراهیمی افزود: امسال برای نخستین‌بار در نمایشگاه نفت و گاز، سه کارگاه آموزشی با موضوعات مختلف برگزار شد و مورد استقبال دانشجویان نیز قرار گرفت.

وی بیان کرد: در نمایشگاه امسال شرکت‌های تولید کننده قطعات مرتبط با صنایع پایین دستی نفت و گاز در نمایشگاه حضور داشتند.

مراسم اختتامیه پنجمین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی بوشهر پیش از ظهر امروز با حضور معاون منابع انسانی استاندار بوشهر و مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت و با حضور شرکت‌های حاضر در نمایشگاه برگزار شد.

نظر شما