شناسهٔ خبر: 44058448 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱ شب تا چهار صبح در شهرهای قرمز کرونایی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تردد از ساعت ۲۱ شب تا چهار صبح در سطح شهرهای قرمز کرونایی ممنوع است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تردد از ساعت ۲۱ شب تا چهار صبح در سطح شهرهای قرمز کرونایی ممنوع است.

حسین کلانتری ظهر شنبه یکم آذر ماه در نشست ستاد کرونای استان، با بیان اینکه با توجه به رشد سریع ورودی بیماران کرونایی به بیمارستان ها، تعداد پزشکان و پرستاران ما برای پوشش کامل خدماتی محدود است، افزود: افزایش بستری ظرفیت خدمات دهی را پایین آورده و به کادر درمان فشار بالایی وارد می‌کند.

وی افزایش ۳۰ نفری بستری در ۲۴ ساعت گذشته را نگران کننده عنوان و اظهارکرد: با این وجود ظرفیت بیمارستان‌های ما تکمیل خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه قطع زنجیره کرونا ضروری است، خاطرنشان کرد: بیمارستان خط آخر ماست و باید تلاش کنیم تا از افزایش مبتلایان جلوگیری شود.

کلانتری با تاکید بر اجرای مناسب طرح سردار شهید قاسم سلیمانی، تصریح کرد: باید به سرعت در استان طرح به شکل پیشتاز و با ظرفیت مناسب اجرایی شود.

وی با بیان اینکه باید فضا را فراهم کنیم که افراد سالم با رعایت پروتکل‌ها فعالیت کنند، ادامه داد: در مناطق مختلف این استان وضعیت‌های مختلف را تجربه می‌کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به استثنای خودروهای امدادی و عملیاتی تردد از ساعت ۲۱ شب تا چهار صبح در سطح شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی ممنوع دانست و ادامه داد: این محدودیت‌ها از امشب اجرایی می‌شود. در صورت تردد و سفر خودروهای دارای پلاک غیربومی در شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی هر ۲۴ ساعت یک میلیون تومان جریمه می شوند.

کلانتری عنوان کرد: برگزاری مراسمات ترحیم ممنوع بوده و خودروهای حاضر در مراسمات با توجه به عدم رعایت پروتکل‌ها جریمه خواهند شد.

 وی با بیان اینکه اوضاع کرونایی استان اصلا خوب نیست، تاکید کرد: اگر مردم رعایت نکنند شرایط بسیار نگران کننده تر خواهد شد

 ایسنا

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما