شناسهٔ خبر: 44044724 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

تاکید روسیه بر حل و فصل مناقشه قره باغ

رییس جمهور روسیه با اشاره به حل و فصل مناقشه قره باغ، این موضوع را از جمله مسئولیت‌های مهم کشورش دانست. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - طبق گزارش ریانووستی، ولادیمیر پوتین با حضور در نشست مجازی که درباره مأموریت روسیه برای حفاظت از صلح میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه مورد مناقشه قره باغ برگزار شد، با تاکید بر اهمیت حل‌وفصل مناقشه قره باغ برای این کشور، اظهار کرد: حل‌وفصل مناقشه قره‌باغ از لحاظ امنیت داخلی برای روسیه اهمیت ویژه‌ای دارد.

رییس‌جمهور روسیه با اشاره به ضرورت تلاش برای حل‌وفصل کامل مناقشه قره باغ ادامه داد: چنین درگیری‌هایی و حل‌وفصل آن‌ها برای روسیه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: مسئله قره‌باغ از نقطه نظر تضمین امنیت ملی برای ما حائز اهمیت است.

پوتین با بیان این موضوع که میلیون‌ها ارمنی و آذربایجانی در روسیه زندگی می‌کنند، اظهار کرد: بدون هیچ‌گونه اغراقی باید بگویم که ارتباط ما با این دو ملت به قرن‌ها پیش بازمی‌گردد.

رییس جمهور روسیه افزود: از این رو حل‌وفصل مناقشه قره باغ از لحاظ سیاسی نیز برای ما دارای جایگاه و اهمیت ویژه‌ای است.

وی همچنین به تلاش‌های روسیه برای حفظ صلح در قره‌باغ اشاره کرد و گفت: همان‌طور که می‌دانید، من به‌طور دائم با همکارانم در ارمنستان و آذربایجان در تماس هستم.

پوتین تصریح کر: ما با سران هر دو کشور توافق کرده‌ایم که به‌زودی هیئتی را برای کمک به حفظ صلح در قره باغ از روسیه به ارمنستان و آذربایجان اعزام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما