شناسهٔ خبر: 43956427 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرمانداری های هرمزگان به پویش ایران مهربان پیوستند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: پویش ایران مهربان همزمان با طرح«هر کارمند، حامی فرزند معنوی» اجرا می شود و فرمانداری های سراسر استان به این پویش پیوستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نازنین شیبانی تذرجی در دومین نشست ستاد اجرایی طرح «هر کارمند یک حامی فرزند معنوی» که به صورت ویدیو کنفرانس با فرمانداران و شهرداران و بخشداران سراسر استان برگزار شد ، بیان کرد : این طرح با هدف مشارکت کارکنان دستگاه‌های اجرایی برای حمایت مادی و معنوی از ایتام و محسنین نیازمند  اجرا و در نشست معاون اول رئیس جمهور با استانداران سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد دبیرخانه این طرح در استانداری هرمزگان  نیز تشکیل شده است .

 معاون استاندار با تاکید بر مشارکت مدیران در طرح ایران مهربان  اظهار داشت : با مشارکت  کارکنان و بنگاه های اقتصادی استان هرمزگان ، دیگر هیچ یتیمی بدون سرپرست و حامی وجود نخواهد داشت.

قرار نیست کمک افراد در این طرح دستوری باشد

وی عنوان کرد: مشارکت هر کارمند در این طرح متناسب با توان و وسع فرد خواهد بود و قرار نیست در انتخاب طرح و حتی میزان رقم آن به صورت  دستوری و ابلاغی عمل شود.

شیبانی  با اشاره به اینکه نشست هماهنگی طرح هر کارمند حامی معنوی با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی بصورت هفتگی در فرمانداری های استان   برگزار خواهد شد و تعداد نیازمندان تحت پوشش قرار گرفته در دستگاه ها اعلام خواهد شد ، اضافه کرد : پویش ایران مهربان در استان آغازشده به‌ طوری‌ که جامعه هدف جذب حامیان صرفاً کارمندان نبوده و تمامی اقشار جامعه از جمله بنگاه‌های اقتصادی، اصناف، بانک‌ها و شرکت‌ها را در برگرفته و نهایت بهره‌مندی از این ظرفیت ملی و عظیم به عمل می‌آید.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان در نشست ویدیو کنفرانسی با فرمانداران ، شهردارن و بخشداران سراسر استان با یادآوری اینکه کمیته امداد شناسنامه نیازمندی فرزندان ایتام و محسنین را در اختیار دارد، عنوان کرد: حامیان خیر در سراسر استان به منظور پیوستن به پویش ایران مهربان می توانند به دفتر کمیته امداد یا سایت الکترونیکی ekram.emdad.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 88055

نظر شما