شناسهٔ خبر: 43943551 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

بمنظور حمایت از بهره برداران گرشگری صورت گرفت؛

پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به 1248 پرونده در گیلان

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری استان گیلان گفت: در گیلان تسهیلات ارزان قیمت به 1248 پرونده به منظور حمایت از بهره برداران تاسیسات گرشگری و جبران خسارات کرونا پرداخت شد .

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از رشت، رضا حسن پور معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان گیلان با اعلام این خبر گفت: با پیگیری این اداره کل تاکنون به تعداد 1248 پرونده به میزان  مبلغ 185 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت با سود 12 درصد پرداخت شده است .

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری‌گیلان گفت: شایان ذکر است با شیوع ویروس کرونا بیشترین آسیب و خسارات به بخش گرشگری و تاسیسات گرشگری وارد آمده است که با حمایت دولت  با پرداخت تسهیلات بانکی نسبت به جبران بخشی ازآن اقدام شده است.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به مصوبه شماره 78833 مورخ 12 / 7 / 99 ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تسهیلات و بسته‌های حمایتی ویژه از جمله امهال باز پرداخت تسهیلات و تمدید مهلت حق بیمه سهمه کارفرمایی تا پایان سال 99،امهال هزینه های آب ،برق و گاز و هزینه های مالیاتی سررسید سال 99، تسهیلات بانکی با کارمزد 12 درصد با تفس 6 ماهه به منظور حمایت از بخش گردشگری در نظر گرفته شده است.

نظر شما