شناسهٔ خبر: 43943125 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نقدی خبر داد:

روزانه 50 تن روغن خوراکی تولیدی 2 کارخانه روغن کشی در گیلان روانه بازار می شود

معاون بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان گفت: روزانه 50 تن روغن خوراکی تولیدی 2 کارخانه روغن کشی در گیلان، روانه بازار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از رشت، معاون بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان امروز گفت: بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار ، مقرر شد یک کارخانه روغن‌کشی روزانه ۳۰ و دیگری ۲۰ الی ۲۵ تن روغن به بازار عرضه کنند.

مهدی نقدی افزود : به دلیل تاخیر در ترخیص ماده اولیه تولید روغن از گمرک ، تولید و تامین روغن خوراکی مورد نیاز استان‌ها دچار مشکل شده بود که با ورود روغن از استان های دیگر به گیلان ، مشکل کمبود روغن در استان ما هم اکنون برطرف شده است. 

وی به تخلف 2 واحد تولیدی روغن اشاره کرد و گفت : یک کارخانه تولید روغن در مازندران و یک کارخانه در گیلان 947 تن سهمیه روغن خوراکی ماه‌های رمضان ، محرم و صفر گیلان را به استان‌های دیگر فرستاده بودند که مسئولان هر 2 کارخانه به پرداخت بیش از 10 میلیارد و 227 میلیون تومان جریمه محکوم شدند و واحد تولید کننده متخلف در گیلان هم ، باید روزانه حدود ۳۰ تن از سهمیه گیلان را در استان توزیع کند.

معاون‌بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از مردم خواست در صورت مشاهده احتکار و یا گرانفروشی ارزاق عمومی ، به ویژه روغن خوراکی ، موضوع را به سامانه 124 اطلاع دهند.

نظر شما