شناسهٔ خبر: 43940794 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار: ظرفیت‌های عظیم کرمان در خدمت توسعه قرار گیرد

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان با بیان اینکه تمام وقتمان را صرف خدمت به مردم می‌کنیم گفت: هر چند شرایط دشوار است، اما با هم‌افزایی و همراهی بزرگان کرمان، ظرفیت‌های عظیم این استان را در خدمت توسعه بسیج می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، علی زینی وند روز یکشنبه در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان افزود: کرمان استان مهمی است که همیشه مورد توجه بوده و اکنون نیز به دلیل وجود سپهبد شهید قاسم سلیمانی مورد توجه میلیاردها انسان آزاده در دنیا است.

وی بیان داشت: مسئولیت استانداری کرمان، سنگین و چند وجهی است زیرا هم باید نمایشی از توانمندی و آینده جمهوری اسلامی را بروز داد و هم بروزی از مکتب شهید سلیمانی در رفتار، عملکرد و الگوسازی در اداره استان به دلیل توجه جهانیان و ظرفیت هایش داشته باشیم.

زینی وند اظهار داشت: استانداری کرمان مسئولیت سنگینی است و امیدواریم با کمک ارواح طیبه شهدا و بزرگان این استان، بخشی از اهداف را محقق کنیم.

استاندار کرمان ادامه داد: حضور من امروز در کرمان محصول هویت و ساختار واقعی جمهوری اسلامی است، ساختار جمهوری اسلامی و اهداف انقلاب اسلامی این بوده که افراد بدون وابستگی به رانت، گروه، جناح و حزب مورد ارزیابی قرار گیرند و در فرآیند سالم ارتقا پیدا کنند و این فرآیند باید توسط هر فردی که به جمهوری اسلامی علاقه دارد، تقویت شود.

زینی‌وند گفت: امیدوارم نماینده و معرف خوبی برای معرفی هویت جمهوری اسلامی به جهان با توجه به خاستگاه استان کرمان باشیم.

نظر شما