شناسهٔ خبر: 43938935 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پیروزی بایدن هم رابطه ایران و آمریکا را تغییر نمی‌دهد/ اصلاح‌طلبان وقت خود را تلف نکنند

صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اگر انتخاب آقای بایدن قطعی شود و در نهایت او از دوماه دیگر رئیس جمهور آمریکا شود، مساله ای در رابطه ایران و آمریکا تغییر پیدا نمی‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اگر انتخاب آقای بایدن قطعی شود و در نهایت او از دوماه دیگر رئیس جمهور آمریکا شود، مساله ای در رابطه ایران و آمریکا تغییر پیدا نمی‌کند. مقصودم رویکرد آمریکا ستیزی است که ظرف ۴۰ سال گذشته جاری بوده است.

وی افزود: با روی کارآمدن جو بایدن در آمریکا، ممکن است مذاکرات در همین دولت آقای روحانی آغاز شود؛ اما برجام ۱۴۰۰ در دولت بعدی اتفاق خواهد افتاد.

زیبا کلام ادامه داد: روی کار آمدن بایدن و دموکرات‌ها هم باعث می‌شود تا اروپایی هم مقداری مساله حقوق بشر در ایران را جدی‌تر پیگیری کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در خصوص انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 هم گفت: به نظر من اصلاح طلبان وقت خود را تلف می‌کنند. هربخشی از جریان اصلاح طلب، اعم از روحانیون مبارز و کارگزاران و دیگران که امیدی به انتخابات ۱۴۰۰ دارند به نظر من وقت خودشان را تلف می کنند و متاسفانه هیچ شناختی از جامعه ایران ندارند.

وی تصریح کرد: حضور افرادی چون جهانگیری و محسن هاشمی که جای خود، حتی اگر خود خاتمی هم تایید صلاحیت شود آن ۲۴ میلیون پای صندوق‌های رای نخواهند آمد.

منبع:‌خبرآنلاین

انتهای پیام/

نظر شما