شناسهٔ خبر: 43936737 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

با دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا؛

توقف اتوبوس و قطار شهری در محدوده مرکزی تبریز ممنوع شد

فرمانده قرارگاه‌های عملیاتی مناطق دهگانه مبارزه با کرونا در شهرداری تبریز گفت: بر اساس دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا، از امروز ناوگان حمل و نقل عمومی از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در محدوده مرکزی شهر توقف نمی‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزراش خبرنگار ایلنا از تبریز، رسول موسایی با اعلام این خبر افزود: از امروز اتوبوس‌ها و قطارشهری در بافت مرکزی شهر که محل تجمع شهروندان است توقف نمی کنند و با فاصله اقدام به جابجایی مسافران خواهند کرد.

وی اظهار داشت: با این مصوبه تغییری در زمان فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی شامل قطارشهری و اتوبوس ایجاد نمی‌شود و همچنان ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تبریز از صبح تا ۱۹:۳۰ به فعالیت خود ادامه می دهند.

فرمانده قرارگاه‌های عملیاتی مناطق دهگانه مبارزه با کرونا در شهرداری تبریز گفت: هدف از اتخاذ این تصمیم جلوگیری از تجمع شهروندان در مرکز شهر است و با اجرای این مصوبه به تعطیلی واحدهای صنفی در ساعت ۱۸ کمک قابل توجهی می‌شود.

موسایی با تاکید بر ضدعفونی و گندزدایی مداوم ناوگان حمل و نقل عمومی، ادامه داد: استفاده از ماسک برای بهره مندی از خدمات قطارشهری و اتوبوس در سطح شهر الزامی بوده و ماموران مستقر در ایستگاه‌ها از سوار شدن مسافران بدون ماسک جلوگیری خواهند کرد.

نظر شما