شناسهٔ خبر: 43919677 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هوای یزد 6 درجه سردتر می شود

رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی استان یزد از کاهش ۴ تا ۶ درجه ای دمای هوای استان در ۲۴ ساعت آینده خبر داد.

صاحب‌خبر -

سید عباس میرحسینی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس از یزد، با اشاره به پیش بینی تغییرات جوی برای روزهای آینده در  یزد، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعته آینده دمای هوای استان یزد چهار تا شش درجه سانتی‌گراد سردتر می‌شود.

وی افزود: از عصر امروز با عبور زبانه‌های پر فشار از استان و کاهش تدریجی ابر، پیش بینی می‌شود هوای سرد در شب ماندگار شود.

رئیس گروه پیش‌بین اداره کل هواشناسی یزد گفت: در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هفته جاری با افزایش تدریجی ابر در ارتفاعات، احتمال بارش پراکنده به صورت باران در ارتفاعات مرکزی و جنوبی استان وجود دارد.

میرحسینی تصریح کرد: در ۴۸ ساعت گذشته بیشترین بارش‌ها در باجگان و قطروم شهرستان بافق به ترتیب با ۴۶ و ۳۳ میلی متر، در شهرستان تفت زردین ۳۸، سخوید ۳۷ و بنادکوک دیزه  ۳۵ میلی متر و چنار ناز در شهرستان خاتم ۳۴ میلی متر و در شهرستان مهریز نیز بارش ها در سرو ارنان ۳۲  و تنگ چنار ۳۰ میلی متر گزارش شده است.

وی در پایان دمای امروز شهر یزد را هشت تا ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان عنوان خاطرنشان کرد: شهرستان بافق با ۱۸ درجه سانتیگراد گرم ترین و سبزدشت این شهرستان با دمای منفی سه درجه سرد ترین نقطه استان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

انتهای پیام/ص

نظر شما