شناسهٔ خبر: 43893686 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

طبق اعلام معاونت بین‌الملل؛

۱۷۴ دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی تهران مشغول به تحصیل شدند

طبق اعلام معاونت بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیشترین اقبال دانشجویان برای ادامه تحصیل در رشته پزشکی بوده است که در مجموع تعداد این دانشجویان در مقطع کارشناسی و ارشد به ۱۷۴ نفر رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام معاونت بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران، با وجود شرایط حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا انتخاب دانشگاه علوم پزشکی تهران برای ادامه تحصیل از سوی دانشجویان بین‌الملل افزایش یافته است.

بیشترین اقبال دانشجویان برای ادامه تحصیل در رشته پزشکی بوده است که بر این اساس ۶۸ نفر در این رشته پذیرش شده اند و در سایر رشته‌های مقطع Undergraduate به ترتیب در دندانپزشکی ۲۹ نفر، داروسازی ۱۶ نفر و پیراپزشکی ۵ نفر که با مجموع ۱۱۸ دانشجو در سال تحصیلی جدید شروع به تحصیل خواهند کرد.
 
همچنین در مقطع Postgraduate در مقاطع ارشد ۳۹ نفر، PhD ۱۳ نفر و دستیاری پزشکی و فلوشیپ ۴ نفر با مجموع ۵۶ نفر پذیرش در دانشگاه پذیرش شده اند، که مجموع پذیرش معاونت بین الملل به ۱۷۴ نو دانشجو رسید. 
 
معاونت بین‌الملل در پایان افزایش پذیرش کم سابقه دانشجوی خارجی را مرهون تلاش تیمی ارکان اصلی حوزه بین‌الملل و آموزش دانشگاه دانست و از همکاری تمامی گروه‌های آموزشی و معاونت‌ها قدردانی کرد.

نظر شما