شناسهٔ خبر: 43876675 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

انتشار اولین تصویر از خودروی ال 90 ایرانی+عکس

گروه خودروسازی سایپا بدون حضور کمپانی رنو در ایران و با اتکا بر دانش بومی، خودرویی جدید را بر پایه ال ۹۰ معرفی کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، در شرایط تحریمی گروه خودروسازی سایپا بدون حضور کمپانی رنو در ایران و با اتکا بر دانش بومی، خودرویی جدید را بر پایه ال ۹۰ معرفی کرده است.

بر اساس اعلام شرکت سایپا، محصول «سایپا P۹۰» در جایگاه یک سدان متوسط قرار است تا در آینده‌ای نه چندان دور پا به جاده های کشور بگذارد.

با توجه به داخلی‌سازی هایی که در این سال‌ها برای خانواده محصولات رنو در ایران انجام شده بود، ظرفیت به وجود آمده در پروژه P۹۰ استفاده شده و از همین رو اصول کیفی نمونه های خارجی در این پروژه ایرانی رعایت شده است. 

سایپا P۹۰ در بحث امکانات رفاهی و ایمنی جایگاه بهتری نسبت به رنو ال۹۰ دارد و ویژگی های به روزتری در آن دیده می شود.

آنطور که شرکت سایپا اعلام کرده است طراحان مرکز تحقیقات این شرکت در این پروژه سعی کرده اند تا P۹۰  با استانداردهای جهانی چون ECE و استاندارد حفاظت از عابر پیاده به بازار بیاید.

سایپا P۹۰ قرار است تا در نسخه های مختلف به بازار عرضه شود و همان طور که پیش تر اعلام شده بود، پروژه پیشرانه‌های جدید گروه خودروسازی سایپا روی آن و سایر محصولات جدید در دست انجام است و در آینده نزدیک قوای محرکه این محصولات نیز معرفی خواهد شد.

منبع: نورنیوز

انتهای پیام/

نظر شما