شناسهٔ خبر: 43865092 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اعتبار مورد نیاز برای ‌تجهیز ساختمان موزه یاسوج تامین می شود

نسرین صناعی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از پروژه موزه باستان ‌شناسی یاسوج گفت: اعتبار مورد نیاز برای ‌تجهیز ساختمان موزه یاسوج تامین می شود.

صاحب‌خبر -

"علی سلحشوری" عصر امروز سه شنبه ۲۰ آبان ماه به همراه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از پروژه موزه باستان‌ شناسی یاسوج، افزود: کار احداث ساختمان موزه یاسوج به پایان رسیده و ۵ درصد باقی مانده مربوط به تجهیز وسایل امنیتی، گرمایشی و سرمایشی، صوتی و تصویری طرح است.
وی تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته موزه یاسوج تا دهه فجر ۹۹ تجهیز و آماده بهره برداری می شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از عملکرد اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد برای اتمام این پروژه اظهار کرد: این پروژه به لحاظ امکانات و تجهیزات در جنوب کشور بی نظیر است.
همچنین، "مجید صفایی" مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید عنوان کرد: این پروژه در پنج طبقه شامل سالن نمایشگاه دائم، نمایشگاه موقت و سالن اجتماعات، آزمایشگاه و کارگاه مرمت، رستوران و چاپخانه و کتابخانه احداث شده است.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد، وی تصریح کرد: مساحت سالن نمایش موزه ۶۰۰ مترمربع است و سه هزار شیء موزه‌ای کهگیلویه و بویراحمد در این سالن به نمایش گذاشته می‌شود.
انتهای پیام

نظر شما